Kolejna pizzeria w Radomiu
Drugą restaurację w Radomiu i 87. w Polsce otworzyła w lutym Telepizza Polska Sp.z o.o.
Kolejne pizzerie będą uruchomione jeszcze w pierwszym kwartale tego roku. Do końca 2004 r. sieć ma mieć około 100-105 lokali. - Jesteśmy już we wszystkich większych miastach Polski, teraz zamierzamy się skoncentrować na miejscowościach liczących od 80 do 100 tys. mieszkańców - powiedział "Nowościom Gastronomicznym" Jacek Cabaj, dyrektor handlowy TelePizzy. Ponad 60 restauracji w sieci TelePizzy to lokale własne. Pozostałe funkcjonują na zasadzie franczyzy, która - jak uważa Jacek Cabaj - cieszy się dużym wzięciem. Miesięczne opłaty za użytkowanie logo i na fundusz reklamowy wynoszą łącznie 8 proc. obrotów netto. Więcej: "Nowości Gastronomiczne", marzec 2004r.
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...