Szame w katalogu firm
Na rynku bieliźniarskim robi się coraz ciekawiej. Latem 2003 roku obok dotychczasowego lidera — firmy Atlantic — rekrutację franczyzobiorców rozpoczęła konkurencyjna sieć Gorseteria. A teraz wchodzi na rynek kolejna marka — Szame. Na razie obie nowe sieci mają po kilka salonów, ale zapowiadają szybki rozwój. Cztery salony Szame znajdują się w centrach handlowych w Warszawie (Targówek, Reduta, Klif, Bemowo), a jeden we Lwowie w Galerii Magnus.
Majtki bez szwów
W sklepie Szame kupimy bieliznę na każdą okazję. Gdy zależy nam na wygodzie, zwłaszcza podczas uprawiania sportu, firma oferuje bieliznę bezszwową idealną na aerobik czy jogging. Natomiast kiedy chcemy „poprawić” własną sylwetkę możemy skorzystać z bielizny korygującej, która pasuje szczególnie do strojów wieczorowych. Trzecia propozycja to kolekcja ekskluzywnej bielizny nocnej, uszytej wyłącznie ze szlachetnej satyny.
Nie gramy z klientem w Chińczyka
Asortyment sklepów Szame jest przeznaczony dla dojrzałych kobiet, które cenią sobie wysokiej jakości bieliznę za przystępną cenę. — Stawiamy na dobrą jakościowo bieliznę pochodzącą od polskich producentów, w ogóle nie importujemy gotowego towaru z Azji, jak to robią inni — mówi Jowita Bojda, dyrektor działu rozwoju Szame.
Szame poszukuje franczyzobiorców na terenie całego kraju. Warunkiem przystąpienia do sieci jest dokonanie inwestycji w wysokości około 120 tys. zł. Potencjalny franczyzobiorca powinien posiadać lub wynająć lokal o powierzchni 40-70 m2 w atrakcyjnym punkcie miasta.
Więcej: Ewelina Gmurczyk, Franchising Info nr 7, 2004r.
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...