Delikatesy w katalogu firm
Wielu mieszkańców małych miasteczek i wsi, aby wybrać się do supermarketu, musi poświęcić sporo czasu i pieniędzy na dojazd. Stąd zrodził się pomysł budowy Delikatesów Centrum w miasteczkach, gdzie dookoła w promieniu kilku kilometrów mieszka kilka tysięcy ludzi.
Firma Handlowa CARMENT zajmująca się sprzedażą hurtową w branży spożywczo-przemysłowej wpadła w 1999 roku na pomysł, by otworzyć sieć lokalnych sklepów samoobsługowych pod nazwą Delikatesy Centrum. Kapitał w 100 proc. jest polski. Sieć Delikatesy Centrum posiada 147 sklepów, z których 20 to placówki własne, a pozostałe prowadzone są przez franczyzobiorców.

Delikatesy także w GS-ie
Wielu mieszkańców małych miasteczek i wsi, aby wybrać się do supermarketu musi poświęcić sporo czasu i pieniędzy na dojazd. Stąd zrodził się pomysł budowy Delikatesów Centrum w miejscach, gdzie w promieniu kilku kilometrów mieszka tylko 2 tys. ludzi i nie ma dużej konkurencji. Kilka sklepów mieści się w lokalach należących do gminnych spółdzielni, popularnie zwanych GS-ami.
Szybki zwrot inwestycji?
Umowa franchisingowa mocno wiąże właściciela z biorcą. — Jesteśmy rygorystyczni, ponieważ wszystko musi być utrzymane według standardu, w każdym sklepie musi być identycznie — mówi Waldemar Jezierski, dyrektor marketingu DC. Otwierając sklep DC właściciel musi trzymać się standardów technicznych i estetycznych, obowiązuje go zachowanie jednolitości asortymentu, wyposażenia i ułożenia towaru. Zwrot inwestycji następuje po 8-12 miesiącach.
Więcej: Ewelina Gmurczyk, Franchising Info nr 7, 2004r.ZOBACZ W KATALOGU
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...