Nowe sklepy Quiosque
PBH S.A., właściciel marki Quiosque planuje w tym roku otworzyć 20 nowych placówek.
Pierwsza została otwarta w marcu w gdańskim Manhattanie. Druga na pewno będzie uruchomiona w Warszawie, choć jeszcze nie zapadły ostateczne decyzje co do lokalizacji placówki. Pozostałe będą otwierane w większych miastach Polski, na terenie centrów handlowych lub w lokalach położonych przy głównych deptakach miast. „Powierzchnia sklepów będzie wahać się w granicach 200-300 mkw. Wszystkie nowo otwierane punkty będą sklepami własnymi firmy” — powiedziała „Supermarketowi Polska” Agnieszka Krzywańska, dyrektor PBH. Szacuje się, że inwestycje wyniosą około 14 mln zł. Obecnie firma ma 15 własnych sklepów oraz kilkadziesiąt franczyzowych. Więcej: Supermarket Polska, kwiecień 2004r.
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...