Primo szuka franczyzobiorców
Wielkopolska sieć sklepów Primo do końca 2004r. zamierza przyjąć w swoje szeregi 30 nowych franczyzobiorców.
Zakończyliśmy weryfikację członków sieci. W tej chwili mamy 20 placówek o średniej powierzchni 140 mkw. Z tymi, którzy nie chcieli podporządkować się naszym standardom, pożegnaliśmy się. Ale w ten sposób w sieci zostali ci, na których możemy polegać” — powiedział "Supermarketowi Polska" Robert Ciesielski, dyrektor sieci Primo — Złoty Grosz. Firma cały czas poszukuje chętnych do podjęcia współpracy we franczyzie. Wymagania, jakie muszą spełnić kandydaci, to: sklep o powierzchni ponad 100 mkw., min.100 tys. zł obrotu netto miesięcznie i opinia dobrego płatnika. ”Ponadto franczyzobiorca musi podporządkować się akcjom promocyjnym organizowanym przez sieć” — dodaje Ciesielski. Nie chciał zdradzić, ile pieniędzy Primo ma zamiar zainwestować w rozwój sieci. „5 tys. zł kosztuje przygotowanie każdego nowego członka do tego, by mógł działać w naszej sieci. Jeżeli chcemy otworzyć do 30 nowych sklepów, łatwo to można obliczyć” — podsumował. Primo jest w trakcie negocjacji w sprawie wejścia w sojusz zakupowy. Planuje także własny program lojalnościowy, który ma ruszyć już w połowie roku. Firma myśli również o własnym zintegrowanym programie komputerowym, który obsługiwałby wszystkie sklepy w sieci. Więcej: Supermarket Polska, kwiecień 2004.
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...