2004: ponad 30 Delikatesów Centrum

W styczniu i lutym sieć Delikatesy Centrum podpisała już pięć umów franczyzowych z nowymi uczestnikami sieci.
Sieć skupia 141 sklepów, w 2003 roku wzbogaciła się o 36. Prezes Delikatesów Centrum - Marek Stodółka powiedział Wiadomościom Handlowym, iż firma tyle samo chce przyjąć w tym roku. W ciągu ostatniego roku powierzchnia handlowa wzrosła z 18 tys. do prawie 26 tys. metrów kwadratowych. Obroty znacznie przekroczyły 443 mln zł. Delikatesy Centrum powstały w lecie w 1999 roku w Krośnie (woj. podkarpackie).
Sieć stworzyła miejscowa hurtownia - Firma Handlowa Carment, która zaopatruje sklepy w 40 proc. asortymentu. Powierzchnia handlowa sklepów DC waha się od 100 do 800 mkw - średnio wynosi 250 mkw.
- Lokujemy się w siedzibach gmin, większych wsiach, miasteczkach, co nie oznacza, że rezygnujemy z dużych miast. Żeby powstał sklep DC musi być minimum 2 tys. mieszkańców w promieniu kilku kilometrów. Chcemy, aby nasze placówki były najważniejszymi lokalnymi centrami handlowymi - deklaruje Wiadomościom Handlowym Marek Stodółka.
Więcej: Wiadomości Handlowe, "Panorama Handlu", nr 3 Marzec 2004.
ZOBACZ W KATALOGU
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...