Nordsee zainteresowane Polską
Niemiecko - austriacka sieć rybnych fast foodów Nordsee jest zainteresowana polskim rynkiem
- powiedziała Nowościom Gastronomicznym Sabine Hanrath, przedstawicielka sieci Nordsee.
Jak na razie sieć otwiera swoje nowe palcówki w Niemczech, Słowenii, Austrii i Szwajcarii. W najbliższej przyszłości będziemy inwestować w innych krajach europejskich - zapowiada w Nowościach Gastronomicznych Sabine Hanrath. Nie precyzuje jednak, w których.
Od pewnego czasu restauracje sieci powstają przy autostradach np. w Niemczech. Do tej pory, na tego rodzaju obiekty, Nordsee wydała już 360 tys. euro.
Polski rynek ma duży potencjał i jesteśmy nim zainteresowani, ale nie planujemy na razie budowy własnych restauracji. Niewykluczone, że nasza ekspansja rozpocznie się od partnerstwa w ramach umów franczyzowych – powiedziała Nowościom Gastronomicznym Hanrath.
Nordsee jest największą w naszej części Europy siecią rybnych fast foodów. W Austrii, Niemczech, Słowenii i Szwajcarii ma już ponad 400 lokali (własnych i we franczyzie). W zeszłym roku obroty sieci sięgnęły 345 mln euro. Ceny Nordsee są umiarkowane: smażony dorsz z kalafiorem kosztuje około 4-6 euro. Za bagietki rybne trzeba zapłacić od 1 euro, natomiast za 0,5 litra Coca – Coli 1 euro.
Źródło: Nowości Gastronomiczne, marzec 2004Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej