II Salon Franchisingu w czerwcu!
W dniach 16-18 czerwca w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbędzie się II Ogólnopolski Salon Franchisingu. Zapowiada się udana impreza, która zgromadzi całą branżę, najlepsze firmy franchisingowe i wielu potencjalnych franczyzobiorców. Patronem imprezy będzie Polska Organizacja Franczyzodawców.
- POF zaangażowała się w organizację Salonu Franchisingu, ponieważ zależy nam na jednej, profesjonalnej imprezie dla całej branży – mówi Grzegorz Chmielarski z McDonald’s Polska, prezes Polskiej Organizacji Franczyzodawców. – Razem z firmą PROFIT system przygotowujemy cykl prelekcji omawiających rynek franchisingowy i typowe dla niego problemy.
Prelegentami podczas forum edukacyjno-szkoleniowego będą przedstawiciele sieci franczyzowych, firm doradczych oraz instytucji finansujących inicjatywy franchisingowe. Głównym celem organizacji II Ogólnopolskiego Salonu Franchisingu jest promocja franchisingu jako metody na prowadzenie własnego biznesu, a także umożliwienie bezpośredniego kontaktu firmom oferującym licencję z potencjalnymi franczyzobiorcami. Nieduże stoisko z zabudową(5-10 m.kw) powinno kosztować w przedziale od 3 do 5 tys. zł Wstęp dla gości na Salon Franchisingu będzie bezpłatny.
- Pierwszy Salon zakończył się sukcesem: zgromadził ponad 2,5 tys gości i kilkudziesięciu wystawców – mówi Arkadiusz Słodkowski, dyrektor PROFIT system. - W tym roku chcemy podwoić liczbę uczestników.
To już drugi Ogólnopolski Salon Franchisingu. Organizatorami Salonu są: PROFIT system, firma konsultingowa specjalizująca się w doradztwie franchisingowym oraz MTPolska, spółka organizująca profesjonalne imprezy wystawiennicze (m.in. Targi Eurogastro).
- Istnieje duży popyt na imprezę wystawienniczą, której celem jest nawiązywania kontaktów biznesowych - mówi Urszula Potęga, prezes MTPolska. - Tak naprawdę powołanie takiej imprezy wymogli na nas klienci z innych naszych targów, którzy potrzebują bardziej interdyscyplinarnego forum do nawiązywania kontaktów. Chcemy, aby te targi były silne merytorycznie, obudowane licznymi seminariami edukacyjnymi i informacyjnymi.
Patronat medialny nad Salonem Franchisingu objęli: GAZETA WYBORCZA, Polski Portal Franchisingowy oraz magazyn branżowy Własny Biznes FRANCHISING. Targi Inicjatywa 2004 odbywają się pod patronatem Ministerstwa Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej. Współorganizatorami imprezy są:, Krajowa Izba Gospodarcza, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych.
Więcej informacji
Małgorzata Boruń, mborun@profitsystem.pl, tel. (22) 650 80 50, tel. kom 691 89 67 11
franczyza.pl
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...