Deichmann ukarany
UOKiK wyegzekwował karę 28 tys. zł za nieprawidłowe protokóły reklamacyjne sieci Deichmann
Jak poinformowała Rzeczpospolita Deichmann jeden z największych dystrybutorów obuwia w Polsce zapłaci karę Urzędowi Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Przyczyną jest protokół reklamacyjny w którym nie zostały uwzględnione prawa konsumentów do obniżenia ceny lub zwrotu pieniędzy w razie niemożliwości naprawy lub wymiany zakupionego wadliwego towaru. Miesiąc temu UOKK nakazał firmie Deichmann wymianę formularza. Mimo prawomocnego wyroku firma nadal posługiwała się wadliwymi egzemplarzami. UOKiK wszczął postępowanie o nałożenie kary. Każdy dzień zwłoki kosztuje Deichmanna 1179,25 zł, w sumie musi zapłacić 28 302zł. Spółka po nałożeniu kary w krótkim czasie poprawiła formularz. Źródło: Rzeczpospolita, nr 55, 5 marca 2004
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...