TEST: Czy nadszedł już czas na sprzedaż Twojej franczyzy?
Czym wiem czym wyróżniam się na tle konkurencji?
W każdej branży znajdzie się na pewno co najmniej kilku działających franczyzodawców. Nie mając bardzo rozpoznawalnej marki, trzeba przyciągnąć potencjalnych franczyzobiorców innymi atutami. Musisz uświadomić sobie co takiego niepowtarzalnego i oryginalnego możesz zaoferować swoim klientom docelowym, jak również potencjalnym franczyzobiorcom. Dlaczego mają kupić licencję na biznes akurat od Ciebie, a nie od Twojej konkurencji? Nie jest to zadanie łatwe, szczególnie w bardzo konkurencyjnych branżach. Dlatego należy dobrze przyjrzeć się innym firmom i realnie określić swoje atuty. Mogą to być bardzo różne aspekty. W branży art. spożywczych i przemysłowych taką mocną stroną może być marketing na ogólnokrajowym poziomie, dla branży edukacyjnej – dobrze opracowana metodyka, własne podręczniki lub zintegrowany system CRM. Sieci odzieżowe stawiają na identyfikację z marką poprzez silną obecność w mediach społecznościowych. A w czym Ty jesteś lepszy od innych, czym się wyróżniasz, jakiego rodzaju unikalne wsparcie oferujesz?
Jeśli chcesz uzyskać odpowiedzi na te pytania i inne informacje dotyczące franczyzy, umów się na niewiążące spotkanie z naszymi konsultantami. Wypełnij i wyślij formularz kontaktowy, napisz na adres doradztwo@profitsystem.pl lub zadzwoń +48 22 5608044 lub +48 22 5608045.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej