TEST: Czy nadszedł już czas na sprzedaż Twojej franczyzy?

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Najlepszy biznes do stworzenia franczyzy to taki, który jest organizacyjnie możliwy do odtworzenia przez kogoś innego. Osoba bez doświadczenia, czy specjalistycznej wiedzy, ale za to odpowiednio przeszkolona, powinna być w stanie w równie skuteczny sposób go poprowadzić. Jeżeli sukces danej działalność, opiera się wyłącznie na wyjątkowych umiejętnościach lub cechach jej właściciela, globalny sukces może być niemożliwy lub w najlepszym razie krótkotrwały. Poza tym popyt na dany rodzaj działalności lub oferowany produkt powinien być podobny w różnych miastach. A jeśli nie jest, to należałoby się zastanowić, dlaczego i po spełnieniu jakich czynników mógłby funkcjonować w innej lokalizacji. Dlatego musisz sobie sprecyzować kto jest Twoim docelowym klientem, jak do niego dotrzeć i co jest dla niego ważne. Jeśli uda Ci się znaleźć właściwy „klucz” i ustalić zasady uniwersalności, będziesz mógł określić czy, jak i gdzie budować sieć franczyzową. 


Jeśli chcesz uzyskać odpowiedzi na te pytania i inne informacje dotyczące franczyzy, umów się na niewiążące spotkanie z naszymi konsultantami. Wypełnij i wyślij formularz kontaktowy, napisz na adres doradztwo@profitsystem.pl lub zadzwoń +48 22 5608044 lub +48 22 5608045.


Wróć do wszystkich pytań testu

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
Arkadiusz Słodkowski
Author
Arkadiusz Słodkowski
ekspert, członek zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €