Akcje na wakacje
Projektant i dystrybutor odzieży, firma Artman z Krakowa, ma zamiar zadebiutować na giełdzie w połowie tego roku.
Z rynku zamierza pozyskać około 30 mln zł. Pieniądze będą przeznaczone na rozbudowę sieci sklepów firmowych. Na koniec ubiegłego roku spółka miała 25 sklepów własnych. - W ubiegłym roku otworzyliśmy 15 salonów firmowych. W 2004 r. chcemy przynajmniej utrzymać taką samą dynamikę jak w latach poprzednich - ujawnił Gazecie Prawnej Jan Pilch, wiceprezes spółki.
Sklepy spółki zlokalizowane są w centrach handlowych największych miast. Odzież marki House jest również rozprowadzana w sieci 20 sklepów franczyzowych oraz sklepach sprzedających odzież różnych marek. Artman na początku grudnia przekształcił się ze spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w spółkę akcyjną.
Profil handlowej działalności Artmana jest zbliżony do profilu firmy LPP, oferującej odzież pod marką Reserved. W grudniu 2003 r. na warszawskim parkiecie zadebiutowała też inna spółka z branży, Redan. Obie notowane na giełdzie spółki zostały docenione przez inwestorów. LPP od czasu swojego debiutu w połowie 2001 r. zyskało już 1000 procent (kurs wzrósł 11-krotnie). Redan zaimponował wysoką ceną debiutu, o ponad 50 proc. wyższą od ceny emisyjnej.
Źródło: Wojciech Ankudowicz „Akacje na wakacje”, Gazeta Prawna, nr 7, 12.01.2004Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...