Zielony Market
Powiększenie sieci o nowych franczyzobiorców planuje sieć Zielony Market z Ostrołęki.
- poinformował Supermarket Polska Andrzej Chrostowski, dyrektor marketingu w spółce SPS Handel S.A., która jest właścicielem sieci. - Poszukujemy partnerów o dobrej kondycji finansowej, posiadających lokale o powierzchni min. 100 mkw., o stabilnych obrotach - powiedział Andrzej Chrostowski.
Od partnerów wymagana jest dyscyplina zakupowa (poza regionalizmami) oraz akceptacja strategii marketingowej. Sieć Zielony Market powstała w 1998 r. Średnia powierzchnia handlowa sklepów to 200-600 mkw. Zlokalizowane są na osiedlach w miejscowościach powyżej 3 tys. mieszkańców. Średnia wartość koszyka to 13-15 zł, na półkach znajduje się średnio 10 tys. pozycji asortymentowych. Ok. 40 produktów to marka własna: Mój, Moja. Około 40 proc. towarów sprzedawanych w sklepach pochodzi z magazynów SPS Handel.
Źródło: Supermarket Polska, nr 1, styczeń 2004Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...