Plany Leclerca
E. Leclerc wyłoży aż 120 mln zł na sieć.
Sieć hipermarketów E. Leclerc chce zainwestować w 2004 roku 120 mln zł w rozbudowę sieci sklepów. Obecnie E. Leclerc ma w Polsce 10 hipermarketów o średniej powierzchni sprzedaży około 6 tys. metrów kwadratowych każdy oraz dwa supermarkety o powierzchni sprzedaży około 2 tys. metrów kwadratowych. - Rozpoczęte są prace nad dwoma kolejnymi supermarketami, których otwarcie przewidziano w 2004 roku - napisano w komunikacie. Ogółem powierzchnia sprzedaży sieci E. Leclerc w Polsce wynosi 64,7 tys. metrów kwadratowych, a spółka zatrudnia ponad 3 tys. osób. W 2003 roku E. Leclerc zanotowała wzrost obrotów o ponad 9 proc. do 1,602 mld zł.Źródło: Puls Biznesu, nr 5, 8.I.2004
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...