Nowe sklepy Cafe decor w 2004 r.
Najprawdopodobniej na początku przyszłego roku zostaną uruchomione dwa nowe sklepy sieci Cafe decor
Prowadzimy rozmowy z dwoma potencjalnymi franczyzobiorcami w Katowicach i Łodzi. W tym roku raczej nie uda się dopiąć wszystkich spraw związanych z otwarciem kolejnych salonów. Nastawiamy się więc na pierwsze miesiące przyszłego roku – powiedział Supermarketowi Polska Bogdan Romaniuk, współorganizator sieci oraz właściciel firmy Braga, która jest głównym dostawcą towarów do sklepów Cafe decor. Obecnie Studio + Anna Romaniuk Sp.J. ma jeden własny salon przy al. Jana Pawła II w Warszawie oraz dziewięć prowadzonych przez licencjobiorców (w Bydgoszczy, Częstochowie, Olsztynie, Puławach, Płocku, Radomiu, Rzeszowie, Słupsku oraz w Warszawie). Ich powierzchnia całkowita wynosi od 40 do 100 mkw. Sieć nadal poszukuje franczyzobiorców w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców. Na koszty inwestycji składają się opłaty licencyjne (330 zł miesięcznie), adaptacja lokalu (od 10 do 20 tys. zł) i 50 proc. pierwszego zatowarowania (około 40 tys. zł). Wstępna opłata licencyjna wynosi 15 tys. zł.
Sklepy mają w ofercie meble, lampy, tkaniny, ale też przedmioty tworzące atmosferę wnętrza, takie jak szkło, ceramika, kosze czy sztuczne kwiaty. Cafe decor współpracuje z architektami wnętrz i stylistami. Właścicielom sieci zależy, aby placówki kojarzone były z miłą atmosferą i indywidualnym podejściem do klienta. Dlatego w salonach serwują klientom kawę, a czasami organizują różne formy pozahandlowej działalności, np. spotkania przy lampce wina czy konsultacje stylistek i wizażystek. Sieć Cafe decor powstała 4 lata temu.
Źródło: Supermarket Polska, grudzień 2003Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...