Przegląd prasy
Przedstawiamy skrót wiadomości m.in. o firmach House i Atlantic z prasy codziennej i branżowej.
Artman na giełdę
Firma odzieżowa Artman z Krakowa zamierza w przyszłym roku wejść na warszawską giełdę. W momencie dopuszczenia do publicznego obrotu firma zamierza wyemitować nowe akcje. Wpływy z emisji mają wynieść kilkadziesiąt milionów złotych. Artman specjalizuje się w projektowaniu i dystrybucji odzieży, którą firma sprzedaje pod marką House. Na koniec ubiegłego roku spółka posiadała 10 sklepów. W 2002 roku przychody firmy wyniosły 65 mln zł, a zysk netto 2,76 mln zł.
Źródło: Rzeczpospolita, Przedsiębiorstwa – Finanse, nr 273, 24 listopada 2003
Triumf Atlantica
Atlantic jest najpopularniejszą marką bielizny damskiej w Polsce. Do kupienia produktów tej firmy w ciągu ostatnich 12 miesięcy przyznało się 32 procent kobiet spośród tych, które nabywały bieliznę. W czołówce są też Triumph, Eva oraz Key. Niektóre marki są stosunkowo bardziej popularne w pewnych regionach, niż w skali całego kraju – np. Eva na Podkarpaciu (21 proc.), Naturana w woj. świętokrzyskim (8,8 proc.), Dalia na Warmii i Mazurach (7,8 proc.) a Palmers na Mazowszu (1,8 proc.).
Źródło: Supermarket Polska, nr 11, listopad 2003
Nowy Stary Browar
5 listopada tego roku otwarto w Poznaniu Stary Browar – Centrum Handlu, Sztuki i Biznesu. Jak poinformowała Supermarket Polska Dominika Kulczyk-Lubomirska z firmy będącej inwestorem obiektu, Fortis Sp. z o.o, wynajęto już 100 proc. powierzchni handlowej. Sklepy w Starym Browarze mają od 30 do 300 m2. Wśród najemców znajdują się m.in. deserownia Yogen Fruz, Smyk, sklep sieci franczyzowej Piotr i Paweł, drogeria Rossman, H&M, Versace, Promod, Benneton, Cubus, Tally Weijl, punkty usługowe, restauracje, m.in. Sphinx i kawiarenki, m.in. Coffee Team. Cały obiekt to ponad 64 tys. m2 powierzchni. Wartość inwestycji wyniosła 66 mln USD.
Źródło: Supermarket Polska, nr 11, listopad 2003
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...