McDonald’s zbiera pieniądze
Podczas drugiej edycji Światowego Dnia Dziecka McDonald’s w Polsce zebrano ponad 200 tys. zł.
20 listopada 2003 r. w każdym z ponad 100 krajów, w których działa sieć restauracji firmy, odbył się Światowy Dzień Dziecka McDonald’s. Tego dnia przeprowadzona została zbiórka pieniędzy na rzecz instytucji i organizacji zajmujących się pomocą i opieką nad dziećmi, szczególnie dziećmi chorymi. Każdy kraj przygotował własny plan działań.
W Polsce złotówka z każdej porcji frytek zakupionej 20 listopada w dowolnej z 205 restauracji McDonald’s zasiliła konto Fundacji Ronalda McDonalda. Dodatkowo, w niektórych restauracjach zorganizowano lokalne akcje, z których dochód również został przeznaczony na rzecz Fundacji. Fundacja została powołana do życia, by nieść pomoc chorym dzieciom. W chwili obecnej z jej środków finansowany jest ogólnopolski program szkoleń dla lekarzy pierwszego kontaktu dotyczący wczesnej diagnostyki chorób nowotworowych u dzieci pod nazwą „NIE nowotworom u dzieci”.
Światowy Dzień Dziecka McDonald’s został wsparty przez szereg znanych osób ze świata kultury i sportu. I tak np. w Poznaniu za kasami stanął Robert Korzeniowski, a w Krakowie piłkarze Wisły Kraków. W Warszawie akcję wsparli znani polscy olimpijczycy m.in. Marian Woronin, Grzegorz Skrzecz czy Paweł Nastula. Wspólnie z PCK zorganizowano też akcję oddawania krwi dla dzieci ze Szpitala Dziecięcego na Litewskiej w Warszawie. W innych miastach restauracje McDonald’s odwiedzili przedstawiciele lokalnych władz, bohaterowie popularnych programów telewizyjnych. Najważniejsze wsparcie przyszło jednak ze strony gości restauracji. To dzięki nim zebrano ponad 200 tys. zł.
Info: McDonald's PolskaZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...