Lokalizacje na salony
Sieć fryzjerska Camille Albane oferuje franczyzobiorcom możliwość poprowadzenia salonów w konkretnych lokalizacjach w Warszawie i Zakopanem.
jest marką francuskich salonów fryzjerskich. Obecnie poszukuje franczyzobiorców do prowadzenia konkretnych lokali w Warszawie i Zakopanem. – To są bardzo atrakcyjne lokalizacje. Mają duży potencjał – mówi Wiesław Flis, dyrektor ds. rozwoju sieci Camille Albane.
Salony Camille Albane otwierane są w dużych miastach, w galeriach handlowych lub atrakcyjnych handlowo miejscach. Koszt inwestycji wynosi około 190 tys. zł netto. Suma ta zawiera wstępną opłatę licencyjną, wyposażenie salonu fryzjerskiego i uśrednione koszty remontu lokalu. W ramach wsparcia franczyzodawca zapewnia ciągłość szkoleń oraz działania promocyjne i marketingowe.
Aby otworzyć i prowadzić salon Camille Albane nie trzeba być fryzjerem. Firma ma bogatą tradycję i długoletnie doświadczenie. Na ich bazie opracowała rozbudowany system szkoleń, który pozwala właścicielowi salonu kontrolować nawet najlepszych fryzjerów. Nazwa salonów pochodzi od nazwiska francuskiej właścicielki sieci. Oryginalność biznesu Camille Albane polega na prostej, ale sprawdzonej formule: w salonach oferuje się ekskluzywne usługi po przystępnych cenach. Oprócz układania fryzur świadczone są także usługi kosmetyczne.

Sieć salonów fryzjerskich Camille Albane zdobyła najpierw Paryż, a potem cały świat. Na świecie istnieje ponad 500 salonów Camille Albane – w Europie, obu Amerykach i Azji. W Polsce otwarto już 15 punktów. Sieć Camille Albane działa od 1996 roku w grupie kapitałowej Jacques Dessange, której światowe obroty przekraczają rocznie miliard euro.
Więcej:Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...