Berti rozważa wprowadzenie marki własnej
Szczecińska sieć Berti, należąca do Roberta Wiszowatego i Andrzeja Lebdowicza, przymierza się do wprowadzenia marki własnej. Jednak jej koncepcja będzie nieco inna niż w przypadku private labels obecnych na polskim rynku.
– W rozważaniach na temat strategii firmy wielokrotnie przewijał się temat marek własnych dla naszej sieci i wielokrotnie świadomie rezygnowaliśmy z ich wdrożenia. Jednak w ostatnim czasie – w związku z przyjęciem staropolskiego charakteru sklepów Berti – temat własnych marek stał się ponownie aktualny. Podstawową korzyścią z wprowadzenia private label jest bezpośrednie wspieranie naszej strategii produktami o tradycyjnych, staropolskich recepturach. O pierwszych wynikach przyjętej strategii w tym zakresie będzie można mówić dopiero pod koniec 2004 roku.– poinformował Jacek Kornosz, dyrektor sieci Berti i Rogalik.
Obecnie pod logo Berti działa ponad 20 sklepów, o średniej powierzchni około 610 m kw., na której eksponowanych jest przeciętnie około 7000 produktów. Sieć daje zatrudnienie ponad 700 pracownikom. Głównym dostawcą jest firma Dystrybucja Logistyka Serwis. Placówki działające pod logo Berti można spotkać na Pomorzu Zachodnim, w Wielkopolsce oraz w województwach lubuskim i kujawsko – pomorskim. Celem firmy jest utworzenie sieci supermarketów, obejmującej swoim zasięgiem niemal cały kraj.
Berti rozwija również format mniejszych sklepów osiedlowych pod logo Rogalik. Powstają one w Polsce Północno – Zachodniej. Ich powierzchnia wynosi 8 - 120 mkw., a asortyment liczy około 2000 produktów. Rogalik zainteresowany jest pozyskiwaniem nowych lokalizacji w osiedlach dużych miast oraz w miejscowościach liczących minimum 10 000 mieszkańców w województwach: zachodniopomorskim, pomorskim, wielkopolskim, lubuskim i kujawsko – pomorskim.
Więcej: Wiadomości Handlowe, listopad 2003See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

New York Pizza Department
Pizzerie

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...