Otwarcie MBE w Katowicach
4 listopada 2003 roku odbyła się oficjalna inauguracja pierwszego, pilotażowego punktu MBE w Polsce.
W uroczystości uczestniczyli przedstawiciele Zarządu Mail Boxes Etc., Inc. w San Diego oraz korporacji UPS. Podczas towarzyszącej inauguracji konferencji prasowej przedstawiciele Mail Boxes Etc. zaprezentowali plany dotyczące strategii rozwoju na rynku polskim. Plany te związane są z upowszechnianiem działalności prowadzonej na zasadzie franczyzy. - Pierwsze centrum MBE przy Al. Korfantego 44A, obok stałej obsługi klientów z Katowic, będzie pełnić przede wszystkim rolę punktu wzorcowego oraz centrum szkoleniowego dla franczyzobiorców – powiedziała Barbara Jelonek, dyrektor MBE w Polsce.
Kluczowym czynnikiem rozwoju sieci MBE w Polsce będzie pozyskanie w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy wiarygodnych partnerów na terenie największych ośrodków miejskich. Master biorcą MBE na terytorium Polski jest firma Parta Sp. z o.o. z Katowic. Parta, która ma wyłączne prawo do zawierania umów franczyzowych i nadzorowania rozwoju sieci w Polsce, planuje uruchomić ok. 70 punktów w ciągu 10 lat.
Oferowane przez MBE usługi pocztowe obejmują przyjmowanie przesyłek, przygotowywanie i wysyłkę korespondencji seryjnej, sprzedaż znaczków pocztowych oraz udostępnianie skrytek adresowych. Oferta MBE obejmuje również usługi biurowe świadczone na zasadzie outsourcingu: produkcję i oprawę dokumentów, ofertę poligraficzną oraz dostęp do komputera i faksu.
Unikalność oferty centrów MBE, silna pozycja marki na świecie, dobry pakiet startowy dla franczyzobiorców oraz ogólna tendencja rynkowa sprzyjająca rozwojowi sektora franczyzowego w Polsce to przesłanki, które zdaniem przedstawicieli MBE zachęcą przyszłych partnerów do nawiązania współpracy. Pakiet startowy obejmuje m.in. szkolenia w zakresie prowadzenia punktu MBE, wsparcie przy wyborze lokalizacji punktu MBE, udostępnienie planów urządzenia i wyposażenia punktu oraz korzystne warunki współpracy wynegocjowane dla całej sieci z dostawcami produktów i usług. Korzyści związane są również z ogólnopolskimi i regionalnymi programami marketingowymi, które prowadzi firma w celu budowania świadomości marki MBE w Polsce.
Info: Mail Boxes Etc.ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...