Modry Slon w katalogu firm
Do Polski wchodzi oryginalny - i wyjątkowo tani – koncept franczyzowy: produkcja i sprzedaż książek dla dzieci czeskiego wydawnictwa Modry Slon.
Koncept Modry Slon sprawdził się już w Czechach. Teraz rozpoczyna działalność w Polsce. Poszukuje – od jesieni tego roku – pierwszych franczyzobiorców.
Działalność franchisingowa w wydawnictwie Modry Slon polega na produkcji i dystrybucji książek dla dzieci. Pomysł na te książki – bo nie są to zwyczajne książki – jest prosty i zarazem oryginalny. Bohaterami książeczek są sami czytelnicy, dzieci wymienione z imienia i nazwiska. Produkcja takiej książki jest wyjątkowo prosta. Wystarczy wpisać imię i nazwisko dziecka do specjalnego programu, który jest częścią pakietu franchisingowego Modry Slon, wydrukować tekst książki, a następnie złożyć ją wraz z ilustracjami.
Firma Modry Slon istnieje od 1998 roku. W Czechach Modry Slon ma 45 biorców licencji – punktów sprzedających książki. W Polsce wydawnictwo prowadzi rozmowy z pierwszymi kandydatami na franczyzobiorców.
Przewidywana suma inwestycji jest wyjątkowo niska. Wydawnictwo ustaliło cenę promocyjną pojedynczej licencji na rynek polski na 1050 zł! Ta cena będzie obowiązywała do 30 listopada 2003 roku. W ramach licencji franczyzobiorca otrzymuje pakiet franczyzowy, a w nim program software do produkcji książek i know-how dla sprzedawcy. Biorca musi zakupić półfabrykaty do produkcji bajek, czyli kolorowe ilustracje i okładki – początkowo 60 sztuk.
Wymagania stawiane franczyzobiorcom przez wydawnictwo Modry Slon, są łatwe do spełnienia. Wystarczy mieć komputer i czarno-białą drukarkę laserową. Nie trzeba wynajmować specjalnego pomieszczenia, bo drukować można we własnym domu. Również skład książek jest bardzo łatwy. Ważne jest jednak, aby franczyzobiorca rozumiał, że musi zaangażować się osobiście w działalność. Tylko od jego sukcesów w sprzedaży książek zależą jego dochody. Franczyzobiorcą wydawnictwa Modry Slon może zostać każdy, kto rozumie dzieci, lubi książki i ma smykałkę do handlu.
Info: Modry SlonFeatured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...