Cafe decor w katalogu firm
Franczyzobiorców poszukuje sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz Cafe decor.
Sieć Cafe decor powstała 4 lata temu. Ma jeden sklep własny w Warszawie (przy Al. Jana Pawła II 66) i dziewięciu biorców licencji. Są to sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz. W ofercie mają meble, lampy, tkaniny, ale też setki przedmiotów tworzących atmosferę wnętrza, jak szkło, ceramika, kosze czy sztuczne kwiaty. Cafe decor specjalizuje się w zestawianiu wyszukanych przedmiotów w oryginalne kompozycje w kilku wiodących gamach kolorystycznych. Współpracuje w tym celu z architektami wnętrz i stylistami. Właścicielom sieci zależy, aby sklepy kojarzone były z miłą atmosferą i indywidualnym podejściem do klienta. Dlatego w sklepach serwują klientom kawę, a czasami organizują różne formy poza-handlowej działalności, np. spotkania przy lampce wina czy konsultacje stylistek i wizażystek.
Szczegóły inwestycji
Na koszty inwestycji składają się opłaty licencyjne, adaptacja lokalu i 50% pierwszego zatowarowania. Adaptacja lokalu pochłania średnio od 10 do 20 tys. zł. Dodatkowo franczyzobiorca musi przeznaczyć około 40 tys. zł na pokrycie 50% wartości towaru. Wstępna opłata licencyjna wynosi 15 tys. zł, a licencyjne opłaty bieżące – 300 zł miesięcznie.
W ramach umowy franchisingowej Cafe decor zapewnia całościową pomoc przy otwieraniu sklepu i zaopatrzenie w towar z hurtowni Cafe decor i od innych dostawców. Po otwarciu zaś - wspólne działania marketingowe. W ramach opłaty wstępnej firma zapewnia franczyzobiorcy:
- prawo do znaku
- konsultacje i projekt aranżacji wnętrza
- projekt zatowarowania, koordynację dostaw, rozłożenie towaru i stylizację wnętrza sklepu
- projekt i montaż stanowiska kasowego i pakowania prezentów
- szkolenia personelu w zakresie wiedzy o firmie, obsługi klienta, stylizacji, pakowania prezentów
- wdrożenie komputerowego systemu sprzedaży (kody towarowe, metkowanie towaru)
- negocjowanie warunków z dostawcami
Do podstawowych wymagań sieci należą: kapitał niezbędny na inwestycję oraz własny lub wynajmowany lokal. Lokal o powierzchni ok. 100 m2 powinien znajdować się przy prestiżowej ulicy w mieście powyżej 30 tys. mieszkańców. Franczyzodawca zastrzega sobie prawo do akceptacji lokalizacji. Dopuszcza możliwość otwierania mniejszych sklepów ze zmodyfikowaną ofertą (raczej prezenty niż artykuły wystroju wnętrz). Cafe decor preferuje wśród franczyzobiorców biznesy rodzinne i osobiste zaangażowanie biorcy w prowadzenie działalności.
Właścicielem Cafe decor jest firma STUDIO+ Anna Romaniuk Spółka Jawna. Głównym dostawcą towarów jest firma BRAGA.
Info: Cafe decorFeatured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...