Internetowy sklep Gorseterii
1 października ruszył internetowy sklep z bielizną Gorseterii www.sklep.gorseteria.pl.
Jest to nowa inicjatywa firmy Mona Classic, właściciela sieci trzynastu salonów Gorseteria. Dostęp on-line do kompleksowej oferty sieci umożliwi zakupy wszystkim chętnym z całej Polski. Na stronach www.sklep.gorseteria.pl oferowana będzie aktualna oferta bielizny damskiej, męskiej i młodzieżowej, zgodna z aktualnymi trendami.
Klienci będą mogli precyzyjnie określić, jakich modeli poszukują i złożyć zamówienie poprzez wypełnienie formularza, znajdującego się na stronie sklepu. Zakupiony towar będzie dostarczany za pośrednictwem poczty. Płatność będzie następowała dopiero w momencie odbioru towaru. Podstrony serwisu: warunki dostawy i regulamin, szczegółowo informują o zasadach funkcjonowania sklepu.
www.sklep.gorseteria.pl przygotował specjalną promocję z okazji uruchomienia sprzedaży internetowej. Do każdego zakupu klient otrzyma krem z serii ALGA Q10 firmy Dax Cosmetics. Cały czas funkcjonuje również strona www.gorseteria.pl
Sieć salonów GORSETERIA powstała w 1999 roku, w chwili obecnej działa trzynaście punktów w galeriach handlowych. Gorseteria realizuje program multibrandowy, polegający na oferowaniu wielu marek w jednym sklepie. Są to ekskluzywne zachodnie marki jak: Morgan, Lisca, Chantelle, Passionata, Set, Avet, Nota oraz najlepsze kolekcje polskich firm: Samanta, Coemi, Corin, Kinga, Kris Line, Feba oraz Elle.
Info: GorseteriaFeatured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...