Cafe NESCAFE sponsorem festiwalu
Cafe NESCAFE po raz trzeci będzie sponsorem Warszawskiego Międzynarodowego Festiwalu Filmowego.
W dniach od 2 do 13 października odbędzie się 19 Warszawski Międzynarodowy Festiwal Filmowy. Widzom zaprezentowanych zostanie ponad 80 premierowych filmów z 40 krajów świata – w sumie ponad 138 godzin filmów! Jak co roku na festiwalu pojawią się filmy kina niezależnego, niedostępne w kinach komercyjnych. Filmem otwierającym imprezę będzie wielokrotnie nagradzany film Hansa-Christiana Schmida „Lichter” (Światła).
Sieć kawiarenek Cafe NESCAFE już po raz trzeci będzie sponsorem Warszawskiego Festiwalu Filmowego. Sieć sponsoruje konkurs „Nowe Filmy, Nowi Reżyserzy”. Główną nagrodę - Grand Prix NESCAFE - przyzna międzynarodowe jury reżyserowi najlepszego filmu. Cafe NESCAFE jest też fundatorem nagrody pieniężnej w wysokości 5 tys. euro.
WMFF otrzymał w tym roku akredytację Międzynarodowej Federacji Stowarzyszeń Producentów Filmowych (FIAPF), uznawaną powszechnie za międzynarodowy znak najwyższej jakości wśród imprez filmowych. Na całym świecie jest około pięćdziesięciu festiwali akredytowanych przez FIAPF. WMFF otrzymał akredytację jako jedyny festiwal filmów fabularnych w Polsce.
Małgorzata BoruńFeatured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...