Sphinx wchodzi do Warszawy
Sieć restauracji Sphinx zamierza otworzyć kilka swoich lokali w Warszawie.
Poszukiwane są odpowiednie lokalizacje. - Nasza pierwsza restauracja powstanie w Alejach Jerozolimskich w dawnej Winiarni. Planujemy mieć ich więcej niż trzy, ale na razie dokładnych planów nie mogę zdradzić - powiedział „Nowościom Gastronomicznym” Jacek Światłowski z firmy Sfinks Polska S.A. Realizacja tych planów miałaby nastąpić w 2003 i 2004 r. Sieć poszukuje lokali, które są położone w ciągach handlowych o dużym natężeniu ruchu pieszego, mają powierzchnię 200-400 m2 (co najmniej 100 m2 na parterze) i są wyposażone w instalację energetyczną, gazową i wodno-kanalizacyjną. Od partnerów nie jest wymagane doświadczenie gastronomiczne.
Zamiarem łódzkiej spółki Sfinks jest otwieranie nowych lokali w centrach miast liczących powyżej 70 tys. mieszkańców. Restauracji ma być łącznie 100 oraz 50 restauracji sezonowych w modnych kurortach wypoczynkowych i centrach handlowo-rozrywkowych. Obecnie działa 46 Sphinxów: najwięcej jest ich w Łodzi (6), ale restauracje działają także w Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Częstochowie oraz mniejszych miejscowościach, np. w Pabianicach, Inowrocławiu, Skorzęcinie czy Jastrzębiej Górze (te dwa ostatnie lokale są lokalami sezonowymi).
Więcej: Nowości Gastronomiczne, Panorama Gastronomii, nr 8, sierpień 2003Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...