Hokus-Pokus buduje sieć franczyzową
Otwarcie nowej restauracji Hokus-Pokus zapowiada właściciel sieci, Marek Kiszko.
Obecnie na rynku białostockim działają trzy lokale Hokus-Pokus, oferujące pizzę i kuchnię orientalną. Pierwsza restauracja powstała w czerwcu 1997 r. Po jej dobrym przyjęciu przez klientów w 2000 r. powstały następne: w centrach handlowych Marko i Auchan. Obecnie firma planuje otwarcie jesienią z własnych środków czwartego lokalu - w zachodniej części Polski. Marek Kiszko przewiduje też powstanie kolejnych restauracji w oparciu o franczyzę.
Potencjalny franczyzobiorca musi dysponować lokalem o powierzchni 70-80 m2. Hokus-Pokus będzie umożliwiał stworzenie restauracji o jednym z dwóch profili: pizzerii z bogatym menu orientalnym lub restauracji oferującej dania orientalne i kuchni śródziemnomorskiej. Koncepcja taka została opracowana w trakcie przygotowań do otwarcia resauracji w białostoskim Auchan. - Nie mogliśmy tu oferować pizzy, ponieważ jest już Pizzeria TAI, a Auchan nie dopuszcza konkurencji wśród najemców - powiedział Mirosław Kiszko. W marcu 2001 r. firma uruchomiła produkcję gotowych dań mrożonych z oferty restauracji Hokus-Pokus.
Info: Nowości Gastronomiczne, nr 7, lipiec 2003Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...