Nowe inwestycje TelePizzy
TelePizza zainwestuje w tym roku na polskim rynku 10 mln zł. 6 czerwca w Elblągu sieć otworzyła swój kolejny lokal
Nowa placówka mieści się w Centrum Handlowym Ogrody. Powierzchnia wynosi 46 mkw. Mamy wspólne zaplecze z innymi najemcami food courtu – powiedział Nowościom Gastronomicznym Marek Pokrywka, kierownik ds. inwestycji w TelePizzy.
Następne placówki powstaną w lipcu na Pomorzu. – W ramach umów franczyzowych planujemy otworzyć lokale w Kołobrzegu i Stargardzie Szczecińskim – zapowiedział Nowościom Gastronomicznym Jacek Cabaj, dyrektor ds. inwestycji TelePizzy. Wszystkie lokale franczyzowe muszą spełniać określone w umowie standardy firmy. Ich powierzchnia musi być większa niż 100 mkw. przy identycznych układach wnętrz i zachowanym standardzie zaplecza. Większa część wyposażenia lokalu nie może różnić się ani marką, ani standardem od sprzętu, który posiadają inne placówki sieci.
- Dostawcy sprzętu mogą być dowolni – przekonuje Nowości Gastronomiczne Pokrywka. Zastrzega, że Tele Pizza wymaga, aby piece do pizzy były kupowane od firmy Tanake S.A.
Koszt uruchomienia lokalu franczyzowego Pokrywka szacuje na 350 tys. zł. Obecnie TelePizza ma 80 restauracji w całej Polsce ( w tym 15 we franczyzie) i dwie centrale produkcyjne, zatrudnia ok. 3 tys. pracowników. W ciągu najbliższych dwóch miesięcy zamierza otworzyć kolejne własne lokale we Wrocławiu i w Warszawie, przy ulicy Grochowskiej.
TelePizza do końca ubiegłego roku zainwestowała w Polsce 60 mln zł.
Źródło: Nowości Gastronomiczne, lipiec 2003Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...