Pod Telegrafem - nowa sieć cukierniczo - piekarnicza
Powstaje nowa sieć lokali, w których sprzedawane będą wyroby cukierniczo - piekarnicze
Sieć ma być tworzona na zasadach franczyzy. – Proponujemy potencjalnym franczyzobiorcom prowadzenie sprzedaży wyrobów piekarniczych, cukierniczych, garmażeryjnych oraz sałatek – dowiedziały się Nowości Gastronomiczne w centrali firmy. Całość sprzedawanego asortymentu jest produkowana przez . Zasadą sieci jest, by wszystkie punkty tworzone były w jednej stylistyce, mają być wyposażone w estetyczne witryny cukiernicze oraz piece. Franczyzodawca oferuje w pakiecie wystrój i wyposażenie lokalu, a także szkolenie personelu i stałą opiekę nad franczyzobiorcą oraz wsparcie marketingowe.
Firma ma już w Kielcach dziesięć własnych lokali. Jest już 33 biorców licencji – głównie w Kielcach oraz województwie świętokrzyskim. Szacunkowe niezbędne środki finasowe biorcy wynoszą od 45 tys. zł do 95 tys. zł. Biorca musi mieć lokal w miejscowości powyżej 15 tys. mieszkańców w województwie świętokrzyskim lub województwach przyległych (preferowane ścisłe centrum miasta oraz osiedlowe centra handlowe), optymalna powierzchnia lokalu 55 – 75 mkw. z możliwością dokonywania dostaw od zaplecza.
Więcej: Nowości Gastronomiczne, lipiec 2003Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...