Tworzy się sieć sklepów Ulla Popken
Niemiecka firma Ulla Popken, specjalizująca się w produkcji i sprzedaży damskiej odzieży w dużych rozmiarach, zamierza wejść na polski rynek
Przedstawiciele firmy uważają, że nie ma w naszym kraju sklepów oferujących asortyment podobny do kolekcji Ulla Popken, czyli odzież w dużych rozmiarach (od 42), ale modną, odpowiednią na wszelkie okazje. Dlatego też firma zamierza wypełnić tę lukę na rynku.
Sklepy w tworzącej się sieci mają działać na zasadach franczyzy. Przedstawiciel Ulla Popken w Polsce – firma doradztwa inwestycyjnego Berger&Berger s.c. – poszukuje licencjobiorców w miastach powyżej 60 tys. mieszkańców.
- Potencjalny partner powinien mieć lokal o powierzchni całkowitej 100 – 170 m2 lub możliwość wynajęcia go – powiedziała Supermarketowi Polska Anna Bombała, współwłaścicielka Berger&Berger – Generalnie interesują nas lokalizacje w centrach handlowych, gdzie jest największy przepływ ludzi, ale również w innych ciągach handlowych.
Od franczyzobiorcy pobierana jest opłata licencyjna wynosząca 15 euro za wyłączność na każdy 1 tys. mieszkańców. Na starcie trzeba też przeznaczyć od 250 do 500 euro na 1 m2 powierzchni sklepu (zatowarowanie, zakup kolekcji). Nie ma opłat na cele marketingowe.
Więcej: Supermarket Polska, lipiec 2003Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...