Hennes&Mauritz otwiera kolejne sklepy
Firma H&M Hennes&Mauritz, sieć sklepów odzieżowych i kosmetycznych, otworzy w Polsce kolejne sklepy.
Pierwszy pojawił się w warszawskim centrum handlowych Wola Park. Kolejna placówka znajdzie się w budowanym w Poznaniu centrum handlowym Stary Browar. Poznańska placówka H&M otwarta zostanie w listopadzie 2003 r. H&M wynajęła w tym centrum około 1,6 tys. mkw. powierzchni. Poznański sklep to pierwsza lokalizacja poza Warszawą.
Kolejny sklep sieci H&M otwarty zostanie w podwarszawskich Jankach. Otwarcie sklepu nastąpi na początku listopada 2003 r. Salon w centrum handlowym Janki będzie miał powierzchnię około 1,7 tys. mkw.
Puls Biznesu dowiedział się także nieoficjalnie, że sklep H&M znajdzie się w budowanym w Warszawie centrum handlowym Złote Tarasy. Prawdopodobnie jego powierzchnia będzie wynosić 2 – 3 tys. mkw. W planach H&M jest także otwarcie w warszawskim domu towarowym Wars.
Szwedzka firma Hennes&Mauritz jest jedną z największych odzieżowych sieci detalicznych na świecie. Powstała w 1974 r. w Szwecji. W ostatnich latach sieć sklepów rozwinęła się w szybkim tempie – obecnie składa się z ponad 893 sklepów w 17 krajach. Największym dla sieci jest rynek niemiecki, potem szwedzki, angielski i norweski. Firma zatrudnia około 39 tys. pracowników.
Więcej: Puls Biznesu, 15 lipca 2003Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...