Lotos: 100 mln zł na stacje
O 10-15 nowych placówek powiększona zostanie w br. sieć stacji własnych Lotosu (wcześniej Rafinerii Gdańskiej).
Przybędzie również 25 obiektów patronackich. Inwestycje w stacje docelowo mają objąć teren całej Polski. Gdańska spółka wyda na nie w sumie około 100 mln zł - dowiedziała się Stacja Benzynowa. - Nasz budżet na rok 2003 przewiduje nakłady rzędu 100 mln zł na rozwój sieci. Chodzi jednak nie tylko o powiększenie liczby obiektów własnych, ale również pozyskanie do sieci placówek patronackich. - poinformowała Stację Benzynową Joanna Sadowska, kierownik zespołu promocji jakości w pionie marketingu i jakości spółki Lotos Paliwa. Część środków inwestycyjnych na rozwój sieci zostanie przeznaczona również na modernizację istniejących już placówek patronackich. Chodzi przede wszystkim o dostosowanie ich do wymogów technicznych, które wejdą w życie z początkiem 2006 r. oraz do standardów obowiązujących w Grupie Lotos.
Obecnie w sieci stacji paliw z logo Lotos funkcjonuje w sumie 330 obiektów (z czego 25 to placówki własne, a 305 - patronackie). Z końcem 2003 r. powinno być ich już blisko 370. Jak informował Stację Benzynową na początku roku Zbigniew Wanda, dyrektor pionu rozwoju spółki Lotos Paliwa, plan rozbudowy sieci stacji przyjęty w Grupie Lotos przewiduje znaczną rozbudowę sieci, a w konsekwencji wzrost o kilkaset obiektów w najbliższych kilku latach.
Więcej: Stacja Benzynowa, nr 7, lipiec 2003, str. 6Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...