TUI w katalogu firm franchisingowych
TUI poszukuje franczyzobiorców do prowadzenia TUI Centrów Podróży - biur podróży zagranicznych oferujących kompletną gamę produktów turystycznych.
Marka TUI jest już od 13 lat obecna na polskim rynku turystycznym. Od sześciu lat przygotowuje produkt turystyczny dopasowany specjalnie do potrzeb polskiego turysty. Oferta TUI skierowana jest do klienta, który ceni sobie komfort i bezpieczeństwo i wybiera urlop dobrze zorganizowany. Trzonem oferty są hotele czterogwiazdkowe, ale uzupełniają ją również obiekty średniej i najwyższej klasy (pięciogwiazdkowe). Starając się dopasować do oczekiwań klienta, TUI powiększyło ofertę o obiekty specjalizujące się w przyjmowaniu rodzin z dziećmi, hotele z programem sportowym lub rekreacyjnym, a także - coraz bardziej popularne - typu all inclusive. Ceny są przejrzyste, nie kryją w sobie żadnych dodatkowych opłat.
Dzięki własnemu systemowi rezerwacyjnemu, TUI oferuje w Polsce możliwość dokonywania rezerwacji oraz sprzedaży kompleksowych usług turystycznych. Składają się na nie:
- wycieczki czarterowe
- wynajem hoteli, domów i apartamentów wakacyjnych na całym świecie
- przeloty liniami lotniczymi
- wynajem samochodów i wiele innych produktów związanych z podróżowaniem i wypoczynkiem.
Katalogi polskie i nie tylko
W Polsce dostępna jest kompletna oferta TUI. Najbardziej popularne wsród polskich klientów produkty znajdują się w polskojęzycznych katalogach. Na sezon "lato 2003" TUI wydało 6 takich katalogów.
Klienci w Polsce mogą dodatkowo nabywać dowolne produkty i usługi z niemieckich katalogów TUI. Dotyczy to także wielu innych krajów.

Franchisingowe TUI Centrum Podróży na Placu Teatralnym we Wroclawiu
Bliżej polskiego klienta
Ofertę TUI klienci znajdą w 11 biurach TUI Centrum Podróży (z czego 3 to jednostki franchisingowe) oraz w 280 biurach agencyjnych. - Zależy nam na tym, aby nasze usługi były dostępne w całej Polsce, dlatego szukamy biorców - mówi Maciej Nykiel - kierownik systemów franchisingowych w firmie TUI. - Podczas pięciu lat działalności na rynku polskim zdobyliśmy zaufanie wielu klientów i pozycję na rynku urlopowych wyjazdów zagranicznych. Każdego roku prawie 100 tysięcy Polaków kupuje wakacje w TUI.
Informacje dla biorców
Podstawowym wymaganiem sieci TUI jest dysponowanie reprezentacyjnym lokalem w dobrym miejscu o powierzchni minimum 45 m2. Dokładna suma inwestycji zależy od lokalizacji i wielkości lokalu. Należy dysponować kapitałem własnym w wysokości nie mniejszej niż 100 tys. zł.
Dokładne informacje co do wymagań sieci dostępne są w , która reprezentuje w Polsce niemiecki koncern World of TUI.
Info: TUIFeatured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...