Oferta franczyzy Coffee Singidunum
Firma Singidunum, prowadząca palarnię kawy i sklepy-kawiarnie Coffee Singidunum rozpoczyna tworzenie sieci franczyzowej
- mówi Jasmin Soljanin, właściciel firmy. - Gdybyśmy chcieli sami prowadzić kawiarnie, moglibyśmy otworzyć najwyżej 3 punkty. Dlatego myślimy o rozwoju sieci franczyzowej.
- Wstępna opłata franczyzowa dla pierwszych dziesięciu osób wynosi 10 tys. zł, chociaż znak wyceniany jest na co najmniej 30 tys. - mówi właściciel.
Franczyzobiorca zobowiązany będzie zaopatrywać się w kawę wyłącznie w Singidunum. Wymagana minimalna wielkość lokalu to około 40 metrów kwadratowych. Aranżacja wnętrza powinna być utrzymana w ciepłym klimacie. Trzeba też dysponować kwotą min. 50 tys. zł na zakup wyposażenia gastronomicznego. W lokalu powinny stanąć minimum 3-4 stoliki. W sklepie powinno znaleźć się 150 gatunków kawy i akcesoria.
- Nie wymagamy zaopatrywania się u nas w akcesoria - mówi Soljanin. Singidunum oferuje bezpłatne szkolenie personelu. Udostępnia też receptury.
Pierwszy punkt franczyzowy działa już na Ursynowie. Oprócz tego kilka innych lokali ma prawo posługiwać się znakiem.
Więcej: Nowości Gastronomiczne, "Panorama Gastronomii", NR 6, czerwiec 2003.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...