Intensywna kampania McDonald’s
5 milionów Rabartowych Książeczek Kuponowych McDonald’s trafiło do skrzynek pocztowych we wszystkich miastach Polski, w których istnieją restauracje sieci. Akcja rozpoczęła się 22 kwietnia. McDonald’s przekonuje, że osoba, która zdecyduje się na ich realizację, zaoszczędzi nawet do 41 proc.
W ofercie restauracji pojawiły się też trzy nowe produkty: kanapka kurczak cordon blue, pikantne skrzydełka z kurczaka, McKartofelki z sosem majonezowym. Kanapka kurczak cordon blue kryje w sobie panierowany plaster kurczaka, nadziewany szynką i żółtym serem oraz pomidora, sałatę i sos majonezowy. Kosztuje 6,99 zł. Pikantne skrzydełka zaoferowano pojedynczo (za 99 gr.) lub w McZestawach. McKartofelki powróciły po kilku miesiącach nieobecności w cenie 3,5 zł za porcję. Natomiast 25 kwietnia wprowadzono nowy zestaw dla dzieci Happy Meal "Pinokio". Do zestawu dołączana jest jedna z 8 pluszowych maskotek - bohaterów filmów Walta Disneya "Herkules", "Mary Poppins", "Robin Hood", "Alicja w Krainie Czarów" i "Pinokio" (m.in. Pinokio, Biały Królik, Świerszcz Hipolit, Kot z Chesire, Panik, Pingwin).
Zestaw dla dzieci Happy Meal kosztuje 8,99 zł i w jego skład wchodzą małe frytki, mały napój oraz do wyboru: hamburger, cheeseburger lub 4 sztuki McNuggets. Pod koniec kwietnia McDonald's otworzył 203 restaurację w Polsce, pierwszą w Tomaszowie Mazowieckim.
Więcej: Nowości Gastronomiczne, nr 6, czerwiec 2003, str. 10Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...