Array ( [article] => Array ( [pid] => 42870 [country] => pl [article_id] => 14 [article_date] => 2001-01-13 [articletype_id] => 1 [article_title] => Narodziny giganta [article_intro] => Narodził się nowy gigant multimedialny. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 0 [img_photo_description] => [secret] => scrtk12796b483c72b2f07f73f01b28ff5abd [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => narodziny-giganta [article_title_striped] => Narodziny giganta [dir] => article [article_text_photo] =>

Narodził się gigant multimedialny - pisze Andrzej Michalski w artykule „Narodziny giganta” opublikowanym w sobotnio-niedzielnym wydaniu Rzeczpospolitej (13-14 stycznia 2001).

13 stycznia, rok i jeden dzień po ogłoszeniu zamiaru fuzji, Federalna Komisja Łączności USA (FCC) wydała zgodę na jej sfinalizowanie. Tym samym z połączenia AOL i Time Warner powstał największy na świecie koncern multimedialny – donosi Rzeczpospolita. Gazeta przytacza opinie ekspertów, wedle których fuzja AOL-Time Warner warta jest 130 mld. USD. Łączne dochody obu tworzących go spółek mają wynieść w tym roku ponad 40 mld. USD – pisze Rzeczpospolita. Steve Case, były szef America OnLine, dziś prezes nowej spółki określił sens powstania giganta multimedialnego w rozmowie z magazynem „Fortune”: - Interaktywność będzie stopniowo wkraczała w codzienne życie coraz większej liczby osób –cytuje Rzeczpospolita.

Więcej: Rzeczpospolita, 13-14 stycznia 2001

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 13 [author_pid] => 973 [author_name] => Rzeczpospolita [authortype_id] => 2 [author_info] => [author_position] => [author_email] => [author_profile] => [display_author] => 0 [author_type] => media [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( ) [author_name_url] => rzeczpospolita ) ) [link] => /artykul/14/narodziny-giganta/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [article_date_formated] => 13.01.2001 [article_day] => Sobota [article_img] => [article_alt] => ) [images] => Array ( ) [imagesCount] => 0 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( ) )

Narodziny giganta

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Narodził się gigant multimedialny - pisze Andrzej Michalski w artykule „Narodziny giganta” opublikowanym w sobotnio-niedzielnym wydaniu Rzeczpospolitej (13-14 stycznia 2001).

13 stycznia, rok i jeden dzień po ogłoszeniu zamiaru fuzji, Federalna Komisja Łączności USA (FCC) wydała zgodę na jej sfinalizowanie. Tym samym z połączenia AOL i Time Warner powstał największy na świecie koncern multimedialny – donosi Rzeczpospolita. Gazeta przytacza opinie ekspertów, wedle których fuzja AOL-Time Warner warta jest 130 mld. USD. Łączne dochody obu tworzących go spółek mają wynieść w tym roku ponad 40 mld. USD – pisze Rzeczpospolita. Steve Case, były szef America OnLine, dziś prezes nowej spółki określił sens powstania giganta multimedialnego w rozmowie z magazynem „Fortune”: - Interaktywność będzie stopniowo wkraczała w codzienne życie coraz większej liczby osób –cytuje Rzeczpospolita.

Więcej: Rzeczpospolita, 13-14 stycznia 2001

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €