Referendum Unijne, 7- 8 czerwca 2003
Franchising to bardzo międzynarodowa branża. Rozwija sie szybciej i lepiej, gdy znikają granice i bariery celne. Dlatego JESTEŚMY na TAK w sprawie przystąpienia Polski do Unii Europejskiej.
W najbliższy weekend okaże się, czy Polacy popierają wejście naszego kraju do Unii Europejskiej. Oby wynik głosowania okazał się korzystny dla Polski.
Wejście Polski do Unii Europejskiej będzie istotnym bodźcem dla wielu europejskich firm franchisingowych, aby rozpocząć działalność w naszym kraju. Sztandarowym tego przykładem jest Hiszpania. Prawdziwy rozwój franchisingu w tym kraju nastąpił niedługo po wejściu do Unii Europejskiej. Liczba firm franchisingowych na rynku wzrosła wówczas trzykrotnie. Polska może być kolejnym państwem, w którym znaczący rozwój franczyzy nastąpi po wejściu do UE. Wszystkie osoby, które wiążą swoją przyszłość z franchisingiem, powinny ją kojarzyć również z Unią Europejską. Rozwój tej dziedziny gospodarki tkwi bowiem w przyszłym członkostwie naszego kraju we Wspólnocie Europejskiej. Jeśli Polacy zlekceważą referendum lub zagłosują przeciw Unii, to, co udało się osiągnąć Hiszpanom w ciągu dwóch lat, Polsce może zająć kilkanaście albo nie udać się nigdy. Dlatego, naszym zdaniem, warto wziąć udział w weekendowym referendum i oddać głos popierający nasze członkostwo w Unii Europejskiej.
RedakcjaFeatured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...