Hokus-Pokus chce franczyzy
Tworzenie sieci franchisingowej planuje Mirosław Kiszko, właściciel białostockiej sieci restauracji Hokus-Pokus.
- powiedział Nowościom Gastronomicznym Mirosław Kiszko. - Więcej na ten temat będzie można powiedzieć za kilka tygodni - dodał.
Wiadomo jedynie, że potencjalny franczyzobiorca będzie musiał dysponować lokalem o powierzchni 70-80 mkw. Hokus - Pokus będzie umożliwiał stworzenie restauracjiw jednym z dwóch profili: pizzeria z bogatym menu orientalnym lub restauracja oferująca dania orientalne i kuchni śródziemnomorskiej.
- Koncepcję kuchni orientalnej, z wyłączeniem oferty pizzerii, opracowaliśmy przy okazji otwierania restauracji w białostockim Auchan - wyjaśnia Kiszko. - Nie mogliśmy oferować pizzy, ponieważ jest tu Pizza TAI, a Auchan nie dopuszcza takiej konkurencyjności wśród swoich najemców - dodał. Pierwsza restauracja "Hokus-Pokus" powstała w czerwcu 1997 roku, w Białymstoku, przy ul. Kilińskiego. - W związku z rosnącym zainteresowaniem klientów naszą ofertą wkrótce powstały kolejne restauracje - powiedział Nowościom Gastronomicznym Kiszko. - Wiosną 2000 roku w Centrum Handlowym "Marko", a w grudniu 2000 roku w Centrum Handlowym "Auchan". W marcu 2001 roku firma uruchomiła produkcję gotowych dań mrożonych.
Więcej: Nowości Gastronomiczne, maj 2003, nr 5, str. 9Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...