Piotr i Paweł we franczyzie
Poznańska sieć delikatesów Piotr i Paweł planuje uruchomić jeszcze w bieżącym roku do 10 sklepów działających na zasadzie franczyzy.
-powiedziała Supermarketowi Polska Hanna Stelmaszyk z centrali firmy.
-Nie ma natomiast jeszcze sprecyzowanych planów dotyczących otwarcia sklepów zintegrowanych, czyli należących do właścicieli firmy - dodała.
Pod koniec stycznia sieć powiększyła się o sklep w Buku pod Poznaniem, a 3 kwietnia otwarty został supermarket w Bydgoszczy. Sieć Piotr i Paweł rozpoczęła działalność w Poznaniu w 1990 roku. Obenie liczy ona 19 sklepów - własnych oraz działających na podstawie umowy franczyzowej - w woj. wielkopolskim (Poznań, Piła, Drezdenko, Pniewy, Luboń, Grodzisk Wielkopolski), lubuskim (Gorzów Wielkopolski, Zielona Góra), mazowieckim (Janki k.Warszawy).
W zależności od powierzchni handlowej sklepy oferują w ciągłej sprzedaży od 10 tysięcy do 30 tysięcy artykułów.
Więcej:Supermarket Polska, maj 2003 rok, str.8Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...