Leclerc wchodzi we franczyzę
Francuska sieć supermarketów E.Leclerc chce udzielać franczyzy - dowiedział się Supermarket Polska.
- powiedział Supermarketowi Polska jeden z dyrektorów E.Leclerc.
Od franczyzobiorców sieć E.Leclerc oczekuje możliwości uruchomienia marketu lub sklepów branży ogólnospożywczej o powierzchni sprzedaży min. 1000 mkw., z potencjałem rozbudowy do 2000 mkw. oraz respektowania reguł sieci, z których najważniejsza jest polityka najniższych możliwych cen sprzedaży ("zasada: kupić taniej, aby sprzedać taniej").
Więcej: Supermarket Polska, maj 2003, nr 5, str.8Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...