Ceramika tworzy sieć Rosenthal Cafe
Firma Rosenthal w Polsce tworzy franchisingową sieć kawiarni Rosenthal Cafe. Dotychczas powstało 5 lokali firmy. Do końca roku ma ich być 30.
Nie mamy z góry założonych lokalizacji, np. że rozglądamy się tylko i wyłącznie za punktami przy głównych ulicach miast. Interesują nas też galerie centrów handlowych. Każdą propozycję będziemy rozpatrywać indywidualnie. – podkreśla w rozmowie z Nowościami Gastronomicznymi Tomasz Lis, dyrektor ds. operacyjnych w Ceramice, zajmujący się rozwojem sieci kawiarni. Osoba zainteresowana prowadzeniem Rosenthal Cafe powinna dysponować kapitałem założycielskim w wysokości 50 tys. zł. W zamian franczyzodawca dostarcza meble i akcesoria związane z prowadzeniem kawiarni. Firma ma zaprzyjaźnione przedsiębiorstwa, które wyposażają jej punkty w sprzęt gastronomiczny, kawę oraz artykuły wyposażenia wnętrz.
Ceramika prowadzi obecnie pięć Rosenthal Cafe: trzy w Poznaniu i po jednej we Wrocławiu i Katowicach. Do końca roku chce mieć 30 lokali. Ideą firmy jest połączenie kawiarni z minisklepem, w którym są sprzedawane eleganckie upominki z porcelany. Wymyślił ją Marian Andrzej Kareński – Tschurl, generalny przedstwaiciel marki Rosenthal w Polsce. pomysł spodobał się za granicą. Być może już niedługo powstaną Rosenthal Cafe we Włoszech czy Portugalii – powiedział Nowościom Gastronomicznym Tomasz Lis.
Więcej: Nowości Gastronomiczne, kwiecień 2003Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...