Ambra w katalogu firm
Prezentujemy sieć samoobsługowych sklepów obuwniczych Ambra.
Ogólnopolska sieć handlowa Ambra istnieje od roku 1989. Dynamicznie rozwijający się w okresie przemian ustrojowych rynek obuwniczy domagał się towaru dobrej jakości, różnorodności asortymentu i niewygórowanych cen. Takim wymaganiom mogła sprostać jedynie duża i sprawna firma dystrybucyjna.
Obuwie to jeden z artykułów pierwszej potrzeby, na które jest stały popyt. Jednak rynek cały czas się zmienia. Zapotrzebowanie na szeroki asortyment i łatwą dostępność towaru - nawet w małych miejscowościach - skłoniło firmę Ambra do stworzenia sieci punktów sprzedaży detalicznej o ujednoliconym standardzie obsługi klienta.
Ambra dzisiaj to własna sieć kilkudziesięciu sklepów, współpraca z wieloma odbiorcami oraz szerokie kontakty z producentami. Daje to firmie możliwość reagowania na stale rosnące potrzeby rynku. Kolekcja zmienia się zgodnie z trendami mody, a asortyment nastawiony jest na oczekiwania różnorodnych grup odbiorców.

Ambra jest firmą opartą w całości na polskim kapitale. W celu udoskonalenia zarządzania i logistyki firmy, w Święcicach pod Warszawą powstało centralne biuro i główny magazyn.
- Dysponujemy własnym taborem samochodów dostawczych. Dzięki dobrej lokalizacji i transportowi możemy dostarczyć towar bezpośrednio do sklepu w ciągu kilkunastu godzin. W ten sposób klienci w całym kraju mają możliwość kupna nowych modeli - powiedziała Izabela Ambroziak, v-ce prezes Ambry.
Zapraszając do współpracy, Ambra oferuje:
- rozpoznawalne przez Klientów logo firmy
- bogaty asortyment obuwia obejmujący ponad tysiąc modeli
- najniższe ceny hurtowe zakupu i satysfakcjonującą marżę detalu
- wypracowany dzięki wieloletniemu doświadczeniu standard obsługi w ramach sieci, czyli udostępnienie "know-how"
- wymianę doświadczeń partnerów sieciowych
- ogólnokrajową promocję i reklamę
- szkolenia w zakresie marketingu i technik sprzedaży
- dostęp do instrumentów finansowych wspomagających obroty
Od swoich przedstawicieli regionalnych Ambra oczekuje:
- zaangażowania pracy i kapitału
- dostępu do lokalu handlowego o powierzchni powyżej 100 m2
Bogata oferta i doświadczenie firmy Ambra gwarantuje możliwość elastycznego dostosowania asortymentu towarowego do preferencji każdego rynku lokalnego. Partnerzy, którzy zagwarantują bardzo dobrą dostępność towaru w określonym przez siebie regionie, mogą uzyskać prawo wyłączności na przedstawicielstwo sieci Ambra.
Info: AmbraFeatured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...