Targi Franczyza 2025: Najlepsze marki z sektora beauty i fitness

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Polska branża fitness goni resztę Europy – klubów i siłowni przybywa w szybkim tempie. Nie odstaje od niej też branża beauty. Nic więc dziwnego, że marki z tych segmenty rynku w licznym gronie będą reprezentowane na wiosennych Targach Franczyza.

Siłownie z pasywnym dochodem

Fit+ to międzynarodowa sieć w pełni zautomatyzowanych i bezobsługowych siłowni oraz biznes franczyzowy z pasywnym dochodem, bez konieczności osobistego zaangażowania. Siłownie Fit+ podłączone są do systemu informatycznego, który pozwala na zdalne zarządzanie biznesem. Funkcjonowanie siłowni Fit+ opiera się na zaawansowanych rozwiązaniach IT i narzędziach cyfrowych wraz z obrotem bezgotówkowym, niezbędnym w systemie bezobsługowym. Dzięki oferowanym rozwiązaniom, franczyzobiorcy Fit+ w Polsce to bardzo często mieszkańcy miejscowości oddalonych od siłowni nawet kilkaset kilometrów.

Obecnie Fit+ ma ponad 220 siłowni w Europie i z każdym tygodniem otwierają się nowe. W Polsce sieć ma w tej chwili podpisanych 13 umów franczyzowych, na podstawie których siedem siłowni już działa, a sześć jest w budowie. Do końca tego roku Fit+ zamierza podpisać u nas minimum kolejnych 10 umów franczyzowych. Docelowo w ciągu 5-7 lat ma funkcjonować w Polsce ponad 200 placówek Fit+.

Kwota inwestycji w placówkę franczyzową Fit+ wynosi 600 tys. zł, ale na start trzeba mieć od 150 do 200 tys. zł. Jest to wymagany kapitał własny, natomiast resztę można sfinansować leasingiem. Biznes zwraca się do 3 lat.

Franczyzodawca czeka na zainteresowanych na stoisku nr 28.

Zainwestuj w gabinet dietetyczny

Naturhouse – sieć gabinetów dietetycznych – działa w ponad 30 krajach. Firma powstała w 1992 roku w Hiszpanii. W Polsce funkcjonuje od 2006 roku.

Franczyzodawca doradza w zakresie wyboru miejsca na biznes i dostosowania lokalu, pomoże w rekrutacji pracowników i przeprowadzi kompleksowe szkolenia z zakresu metody Naturhouse, zarządzania, marketingu oraz obsługi klienta.

W trakcie współpracy franczyzobiorca otrzymuje wyłączność terytorialną – na określonym terenie nie otworzy się żaden inny punkt sieci, aby nie tworzyć wewnętrznej konkurencji. Dodatkowo wpływ ze sprzedaży online w tej strefie pozwala zwiększyć zyski franczyzobiorcy oraz zdobyć kontakty do nowych klientów.

Gabinet dietetyczny Naturhouse może też być uzupełnieniem oferty dla przychodni medycznych, centrów fitness, salonów kosmetycznych.

Minimalna kwota inwestycji w biznes z Naturhouse to 25 tys. zł.

Więcej szczegółów będzie można poznać na stoisku nr 27.

Salon masażu we franczyzie

Salony Thai Bali Spa oferują masaże oparte na autentycznych technikach tajskich i balijskich. Masaż balijski, tajski, relaksacyjny, ramion, głowy, ujędrniający, gorącymi kamieniami – to oferta Thai Bali Spa. Masaże są wykonywane przez wykwalifikowane terapeutki, wyszkolone w tradycyjnych, orientalnych technikach.

Franczyzodawca szuka do współpracy osób, które chcą zaangażować się w prowadzenie biznesu i będą miały czas, aby go dopilnować. Oferuje kompleksową pomoc w uruchomieniu salonu – pomaga w wyborze lokalizacji, projektowaniu wnętrza, rekrutacji pracowników oraz innych aspektach związanych z uruchomieniem salonu. Wszystkie placówki mają dostęp do systemu rezerwacji online. Na inwestycję początkową składają się takie elementy, jak wstępna opłata franczyzowa (60 tys. zł), zapewnienie 3 masażystek (30 tys. zł), adaptacja salonu (200-300 tys. zł).

Z franczyzodawcą będzie można porozmawiać na stoisku nr 23.

Prężny biznes

Xtreme Fitness Gyms to jedna z najszybciej rozwijających się sieci klubów fitness w Polsce. Franczyzodawca oferuje sprawdzony model biznesowy, pomaga w wyborze lokalizacji, negocjuje preferencyjne warunki u dostawców sprzętu, gwarantuje szkolenia oraz dostęp do podręcznika operacyjnego, zawierającego kompletne know-how zarządzania klubem fitness, zapewnia nowoczesne technologie. Każdy franczyzobiorca otrzymuje wsparcie od dedykowanego menedżera, który pomaga w codziennym zarządzaniu klubem. Dział marketingu zapewnia gotowe kampanie reklamowe, strategie marketingowe oraz wsparcie w mediach społecznościowych.

Kluby otwierają się zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Pod koniec 2024 roku marka uruchomiła setny klub w Polsce, a do 2027 roku chce powiększyć sieć do 227 placówek. W obecnym roku zakłada otwarcie 65 nowych klubów.

Koszty inwestycji zaczynają się od 450 tys. zł netto. Franczyzodawca oferuje pomoc w uzyskaniu finansowania i leasingu na preferencyjnych warunkach.

Druga z marek z rodziny Xtreme Fitness to Xtreme Kids. Ten koncept łączy sale zabaw z elementami aktywności fizycznej dla dzieci. W bawialniach są m.in. tory przeszkód, trampoliny, minisiłownia dla dzieci. Do 2028 roku franczyzodawca planuje otwarcie 70 placówek Xtreme Kids w całej Polsce.

O markach Xtreme Fitness będzie można porozmawiać na stoisku nr 25.

Ekskluzywne piękno

Yasumi to sieć ekskluzywnych gabinetów kosmetycznych i salonów SPA inspirowanych Japonią, oferujących szeroki wachlarz zabiegów kosmetologii estetycznej i rytuałów piękna. Jest największą siecią gabinetów kosmetycznych w Polsce. Posiada własne linie kosmetyków, które produkują francuskie, hiszpańskie i kanadyjskie laboratoria. W ofercie gabinetów znaleźć można japońskie rytuały pielęgnacyjne, Yasumi oferuje też zabiegi wykorzystujące najnowszą technologię: laseroterapię, światłoterapię, modelowanie sylwetki i usuwanie owłosienia, mikronakłucia skóry z falą radiową. W gabinetach wykorzystujemy własne urządzenia i linie kosmetyczne.

W 97 proc. franczyzobiorcy marki to osoby, które wcześniej nie miały doświadczenia w branży beauty. Kandydaci na franczyzobiorców powinni jednak mieć pewną świadomość biznesową, lubić pracować z ludźmi i umieć nimi zarządzać.

Wejście w biznes z Yasumi zaczyna się od ok. 200 tys. zł netto. Doliczyć do tego trzeba koszty adaptacyjne gabinetu, które uzależnione są m.in. od: wielkości i stanu lokalu oraz materiałów wykończeniowych.

Więcej szczegółów o franczyzie Yasumi na stoisku nr 35.

Targi Franczyza odbędą się 13 i 14 marca na PGE Narodowym w Warszawie. Każdego dnia zapraszamy w godz. 10-16. Bilety kosztują 50 zł, ale w przedsprzedaży (Kup bilet – franczyza.pl) można je kupić o połowę taniej.

 

Więcej artykułów o Targach Franczyza 2025 na PGE Narodowym

Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €