Im więcej pracy, tym lepiej

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Magdę Modrą-Krupską wielu zna z ekranów telewizorów, jako aktorkę, modelkę, prezenterkę. Jej kolejne oblicze to bizneswomen – prowadzi restaurację Biała Żyrafa, która jednocześnie jest też miejscem organizacji wesel i innych imprez okolicznościowych.

– Jestem takim człowiekiem, taką kobietą, że nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych. To wszystko jest kwestia poukładania. Im więcej mam zadań do zrobienia, tym jestem bardziej zorganizowana – mówi Magdalena Modra-Krupska. – Muszę mieć 20 zadań dziennie, (…) wtedy cała żyję.

Spełnienie marzeń młodej pary

W Białej Żyrafie odbywają się chrzciny, komunie, ale przede wszystkim wesela, często połączone ze ślubem w ogrodzie.

– Można sobie wymyślić, można sobie zrobić i wymarzyć to, co się chce – zapewnia Magda Modra-Krupska.

Choć pogodzenie organizacji imprez okolicznościowych z prowadzeniem stacjonarnej restauracji bywa trudne.

– Ktoś nie zadzwoni i nie zrobi rezerwacji wcześniejszej, tylko przyjeżdża w sobotę z dziećmi, jest głodny. Dzień dobry, czy możemy stoliczek? No niestety nie, bo za godzinę wchodzi para młoda – opowiada właścicielka Białej Żyrafy. - I wiem, że to jest taka złość. I wiem, że ciężko jest, żeby ten gość później wrócił do nas. Uczulamy naprawdę na to, żeby goście dzwonili i robili te rezerwacje.

W rozmowie z Anną Smolińską Magda Modra-Krupska zdradza m.in.

  • Czy łatwo jest zaadaptować zabytkowy dworek na potrzeby restauracji?
  • Jak pandemia może zmodyfikować plany biznesowe?
  • Co jest najtrudniejsze w biznesie nastawionym na organizację przyjęć okolicznościowych?
  • Jak zorganizować idealne wesele dla młodej pary?
  • Dlaczego Biała Żyrafa nie nazywa się np. Acapulco?
  • Czy wiele osób bierze ślub w ogrodach Białej Żyrafy?

 

A na naszym kanale Franchising-PL znajdziecie więcej takich ciekawych rozmów i pomysłów na biznes. Jeśli go zasubskrybujecie, na pewno nie przegapicie żadnego kolejnego odcinka.

Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €