Array ( [article] => Array ( [pid] => 98336 [country] => pl [article_id] => 13411 [article_date] => 2025-01-09 [articletype_id] => 1 [article_title] => Multifranczyzobiorcy lubią Fit Cake [article_intro] => Co piąty franczyzobiorca Fit Cake decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 7 [img_photo_description] => [secret] => scrtk03a352262f3ee575f3e0c575d892bbc9 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => gastronomia [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => multifranczyzobiorcy-lubia-fit-cake [article_title_striped] => Multifranczyzobiorcy lubią Fit Cake [dir] => article [article_text_photo] =>

Fit Cake to sieć nie-cukierni, promująca modę na zdrowe produkty i zdrowy styl życia. Od lat produkuje i sprzedaje zdrowe ciasta i słodkości, systematycznie poszerzając ofertę. W ubiegłym roku nowością była m.in. oferta śniadaniowa – lekkie posiłki, bazujące na naturalnych składnikach.

– Naszym celem jest nie tylko rewolucja w świecie deserów, ale również tworzenie produktów, które wpisują się w codzienny styl życia naszych klientów – mówi Ewelina Choińska, współwłaścicielka marki.

W 2024 roku Fit Cake otworzył w Polsce 26 nowych lokali (w sumie ma ich już ponad 80), m.in. w Gdyni, Poznaniu, Szczecinie, Katowicach i w Warszawie. Rozwijał się też na rynkach zagranicznych, uruchamiając punkty w Szwecji i Austrii. W planach na 2025 rok są kolejne zagraniczne otwarcia – w Niemczech, Kanadzie i Danii. Marka prowadzi także rozmowy z potencjalnymi partnerami z Arabii Saudyjskiej.

Chcą więcej

Co piąty franczyzobiorca Fit Cake decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu marki.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

– Multifranczyzobiorcy to nasz kluczowy partner w rozwoju. Ich zaangażowanie pokazuje, że Fit Cake to sprawdzony model biznesowy i filozofia, która inspiruje – komentuje Rafał Kościuk, właściciel Fit Cake.
Franczyzobiorcy mogą liczyć na pełne wsparcie od strony know-how, marketingu, a także na bieżące szkolenia.

– Nasza rola nie kończy się na otwarciu lokalu. Chcemy, aby nasi partnerzy czuli, że są częścią czegoś większego, dlatego wspieramy ich w rozwijaniu biznesu – podkreśla Rafał Kościuk. – Oferujemy nie tylko sprawdzony koncept, ale także pełne zaplecze merytoryczne i operacyjne. Nasi franczyzobiorcy mogą liczyć na regularne szkolenia, dostęp do nowoczesnych narzędzi marketingowych oraz pomoc w rozwiązywaniu bieżących wyzwań. Zależy nam, aby każda placówka Fit Cake była nie tylko rentowna, ale także dawała jej właścicielom satysfakcję z prowadzonej działalności.

Wśród multifranczyzobiorców Fit Cake są m.in. właściciele lokalu z Katowic, którzy zdecydowali się na uruchomienie kolejnej placówki, tym razem w Gliwicach, franczyzobiorca z Grudziądza, który chce otwierać dwie kolejne lokalizacje, tym razem w Bydgoszczy, czy przedsiębiorca z Wrocławia, który otwiera właśnie trzeci z planowanych pięciu lokali.

Nowy format

Jednym z najważniejszych kierunków rozwoju Fit Cake w mijającym roku była optymalizacja modelu operacyjnego, poprzez wprowadzenie nowych formatów działalności. Franczyzobiorcy zyskali możliwość uruchamiania lokali w wersji to go.

– W roku 2025 będziemy rozbudowywać dodatkowy model TO GO jako uzupełnienie i zagęszczenie rynku – dodaje Rafał Kościuk.

Generalnie lokale Fit Cake można otwierać w różnych formatach. Fit-kawiarnia jest lokalem z konsumpcją, w którym mogą być też serwowane śniadania, lunche, lody. Nie-cukiernia natomiast jest małym punktem bez konsumpcji, działającym w wersji z odbiorem własnym i dostawą. Oba dotychczasowe modele zakładają produkcję własną. Natomiast najnowszy model FIT CAKE TO GO to format oparty o szybką sprzedaż słodkości i kawy, bez produkcji. Punkty TO GO albo należą do aktualnego franczyzobiorcy, który ma produkcję w innym swoim lokalu, albo po prostu zatowarowują się w najbliższej kawiarni lub cukierni.

 

WIZYTÓWKA FIT CAKE

Sieć cukierni i kawiarni ze zdrowymi słodkościami.

[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 247 [author_pid] => 1076 [author_name] => Monika Wojniak-Żyłowska [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => mwojniak@profitsystem.pl [author_profile] =>

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Z dziennikarstwem związana jest od 2000 roku. Przez wiele lat pracowała w gazetach codziennych, zajmując się m.in. problematyką prawną i samorzadową. Jej publikacje można też znaleźć m.in. w Angorze i prasie turystycznej. Teraz na portalu Franchising.pl i w miesięczniku "Franchising" przybliża czytelnikom rynek franczyzy oraz próbuje inspirować młodych przedsiębiorców, szukających pomysłu na własną firmę.

Prywatnie mama Emilki i żona Piotra. Jej pasje to podróże, dobre kryminały i literatura faktu.

[display_author] => 1 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/mowojnia1 [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/monika-wojniak-%C5%BCy%C5%82owska-667670136/ [author_photo] => Array ( [pid] => 116103 [itemserver_id] => 38128 [img_width] => 600 [img_height] => 800 [path] => 623/449/mz.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => monika-wojniak-zylowska ) ) [link] => /artykul/13411/multifranczyzobiorcy-lubia-fit-cake/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 218233 [country_item] => pl [description] => [path] => 2a7/82b/fit-cake-czestochowa.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 440 [img_height] => 440 [itemserver_id] => 54435 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 218234 [country_item] => pl [description] => W 2024 roku Fit Cake otworzył w Polsce 26 nowych lokali (w sumie ma ich już ponad 80). [path] => 5ff/9ff/fit-cake-ciasto-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Dobry rok [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 54436 ) [1] => Array ( [pid] => 218235 [country_item] => pl [description] => "Chcemy, aby nasi partnerzy czuli, że są częścią czegoś większego, dlatego wspieramy ich w rozwijaniu biznesu". [path] => 568/3d4/rafal-kosciuk-fit-cake.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Rafal Kościuk, właściciel Fit Cake (z lewej): [img_width] => 1600 [img_height] => 1066 [itemserver_id] => 54437 ) ) ) [og_image] => 5ff/9ff/fit-cake-ciasto-1.jpg [article_date_formated] => 09.01.2025 [article_day] => Czwartek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 218234 [country_item] => pl [description] => W 2024 roku Fit Cake otworzył w Polsce 26 nowych lokali (w sumie ma ich już ponad 80). [path] => 5ff/9ff/fit-cake-ciasto-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Dobry rok [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 54436 ) [1] => Array ( [pid] => 218235 [country_item] => pl [description] => "Chcemy, aby nasi partnerzy czuli, że są częścią czegoś większego, dlatego wspieramy ich w rozwijaniu biznesu". [path] => 568/3d4/rafal-kosciuk-fit-cake.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Rafal Kościuk, właściciel Fit Cake (z lewej): [img_width] => 1600 [img_height] => 1066 [itemserver_id] => 54437 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 218234 [country_item] => pl [description] => W 2024 roku Fit Cake otworzył w Polsce 26 nowych lokali (w sumie ma ich już ponad 80). [path] => 5ff/9ff/fit-cake-ciasto-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Dobry rok [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 54436 ) [1] => Array ( [pid] => 218235 [country_item] => pl [description] => "Chcemy, aby nasi partnerzy czuli, że są częścią czegoś większego, dlatego wspieramy ich w rozwijaniu biznesu". [path] => 568/3d4/rafal-kosciuk-fit-cake.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Rafal Kościuk, właściciel Fit Cake (z lewej): [img_width] => 1600 [img_height] => 1066 [itemserver_id] => 54437 ) ) [imagesCount] => 2 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Fit Cake [id] => 1899 [type] => 7 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => [company_log] => 1 [short_description] => [name_length] => 8 [link] => /franczyza/1899/fit-cake/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 183754 [country_item] => pl [description] => [path] => 668/e79/fit_cake.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 250 [itemserver_id] => 45681 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 212951 [country_item] => pl [description] => [path] => e53/dcc/1_ciacho_bez_cukru-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 52815 ) [1] => Array ( [pid] => 212950 [country_item] => pl [description] => [path] => bc9/01d/2_bezpieczna_franczyza-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1066 [itemserver_id] => 52814 ) [2] => Array ( [pid] => 212948 [country_item] => pl [description] => [path] => 19b/488/4_biznes_na_2024-1.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1066 [itemserver_id] => 52812 ) [3] => Array ( [pid] => 212939 [country_item] => pl [description] => [path] => e4d/f50/menu_bez_glutenu-1-2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 52803 ) [4] => Array ( [pid] => 212937 [country_item] => pl [description] => [path] => cca/1a0/palarnia_kawy-1-2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 800 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52801 ) [5] => Array ( [pid] => 212936 [country_item] => pl [description] => [path] => 8a8/61d/tort_bez_cukru-1-2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1066 [itemserver_id] => 52800 ) [6] => Array ( [pid] => 212935 [country_item] => pl [description] => [path] => 506/b95/tort_bez_glutenu-1-2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 800 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52799 ) [7] => Array ( [pid] => 212938 [country_item] => pl [description] => [path] => b8d/60e/ok_coffee-1-2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 52802 ) [8] => Array ( [pid] => 212940 [country_item] => pl [description] => [path] => 57f/60e/fundacja_bezcukrowi-1-2.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1066 [itemserver_id] => 52804 ) [9] => Array ( [pid] => 212952 [country_item] => pl [description] => [path] => ab1/eac/zdrowa_franczyza-1-2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 800 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52816 ) [10] => Array ( [pid] => 212947 [country_item] => pl [description] => [path] => 51e/853/bezieczne_s_odycze-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 52811 ) [11] => Array ( [pid] => 212946 [country_item] => pl [description] => [path] => 67f/280/ciasto_bez_cukru-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 52810 ) [12] => Array ( [pid] => 212945 [country_item] => pl [description] => [path] => ca1/506/fit_kawiarnia-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 800 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52809 ) [13] => Array ( [pid] => 212944 [country_item] => pl [description] => [path] => c14/eb9/fit_s_odycze-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 52808 ) [14] => Array ( [pid] => 212943 [country_item] => pl [description] => [path] => a2e/dc8/fitcake-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 52807 ) [15] => Array ( [pid] => 212942 [country_item] => pl [description] => [path] => a47/4ba/franczya_fit_cake-1-2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1066 [itemserver_id] => 52806 ) [16] => Array ( [pid] => 212941 [country_item] => pl [description] => [path] => 568/3d4/franczyza_gastronomiczna-1-2.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1066 [itemserver_id] => 52805 ) ) ) ) ) )

Multifranczyzobiorcy lubią Fit Cake

Dobry rok
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Fit Cake to sieć nie-cukierni, promująca modę na zdrowe produkty i zdrowy styl życia. Od lat produkuje i sprzedaje zdrowe ciasta i słodkości, systematycznie poszerzając ofertę. W ubiegłym roku nowością była m.in. oferta śniadaniowa – lekkie posiłki, bazujące na naturalnych składnikach.

– Naszym celem jest nie tylko rewolucja w świecie deserów, ale również tworzenie produktów, które wpisują się w codzienny styl życia naszych klientów – mówi Ewelina Choińska, współwłaścicielka marki.

W 2024 roku Fit Cake otworzył w Polsce 26 nowych lokali (w sumie ma ich już ponad 80), m.in. w Gdyni, Poznaniu, Szczecinie, Katowicach i w Warszawie. Rozwijał się też na rynkach zagranicznych, uruchamiając punkty w Szwecji i Austrii. W planach na 2025 rok są kolejne zagraniczne otwarcia – w Niemczech, Kanadzie i Danii. Marka prowadzi także rozmowy z potencjalnymi partnerami z Arabii Saudyjskiej.

Chcą więcej

Co piąty franczyzobiorca Fit Cake decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu marki.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

– Multifranczyzobiorcy to nasz kluczowy partner w rozwoju. Ich zaangażowanie pokazuje, że Fit Cake to sprawdzony model biznesowy i filozofia, która inspiruje – komentuje Rafał Kościuk, właściciel Fit Cake.
Franczyzobiorcy mogą liczyć na pełne wsparcie od strony know-how, marketingu, a także na bieżące szkolenia.

– Nasza rola nie kończy się na otwarciu lokalu. Chcemy, aby nasi partnerzy czuli, że są częścią czegoś większego, dlatego wspieramy ich w rozwijaniu biznesu – podkreśla Rafał Kościuk. – Oferujemy nie tylko sprawdzony koncept, ale także pełne zaplecze merytoryczne i operacyjne. Nasi franczyzobiorcy mogą liczyć na regularne szkolenia, dostęp do nowoczesnych narzędzi marketingowych oraz pomoc w rozwiązywaniu bieżących wyzwań. Zależy nam, aby każda placówka Fit Cake była nie tylko rentowna, ale także dawała jej właścicielom satysfakcję z prowadzonej działalności.

Wśród multifranczyzobiorców Fit Cake są m.in. właściciele lokalu z Katowic, którzy zdecydowali się na uruchomienie kolejnej placówki, tym razem w Gliwicach, franczyzobiorca z Grudziądza, który chce otwierać dwie kolejne lokalizacje, tym razem w Bydgoszczy, czy przedsiębiorca z Wrocławia, który otwiera właśnie trzeci z planowanych pięciu lokali.

Nowy format

Jednym z najważniejszych kierunków rozwoju Fit Cake w mijającym roku była optymalizacja modelu operacyjnego, poprzez wprowadzenie nowych formatów działalności. Franczyzobiorcy zyskali możliwość uruchamiania lokali w wersji to go.

– W roku 2025 będziemy rozbudowywać dodatkowy model TO GO jako uzupełnienie i zagęszczenie rynku – dodaje Rafał Kościuk.

Generalnie lokale Fit Cake można otwierać w różnych formatach. Fit-kawiarnia jest lokalem z konsumpcją, w którym mogą być też serwowane śniadania, lunche, lody. Nie-cukiernia natomiast jest małym punktem bez konsumpcji, działającym w wersji z odbiorem własnym i dostawą. Oba dotychczasowe modele zakładają produkcję własną. Natomiast najnowszy model FIT CAKE TO GO to format oparty o szybką sprzedaż słodkości i kawy, bez produkcji. Punkty TO GO albo należą do aktualnego franczyzobiorcy, który ma produkcję w innym swoim lokalu, albo po prostu zatowarowują się w najbliższej kawiarni lub cukierni.

 

WIZYTÓWKA FIT CAKE

Sieć cukierni i kawiarni ze zdrowymi słodkościami.

  • liczba lokali: ponad 80
  • minimalna kwota inwestycji: około 50-60 tys. zł

Monika Wojniak-Żyłowska
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €