Array ( [article] => Array ( [pid] => 98232 [country] => pl [article_id] => 13401 [article_date] => 2024-12-17 [articletype_id] => 1 [article_title] => Zarabiamy na cateringu [article_intro] => Catering coraz częściej pojawia się nie tylko na imprezach firmowych, ale też na zwykłych domówkach czy uroczystościach typu komunia czy chrzciny. Jak zarabiać na cateringu okolicznościowym? [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 0 [img_photo_description] => [secret] => scrtk252dc6652b59c01cc2b133a777c51657 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => zarabiamy-cateringu [article_title_striped] => Zarabiamy na cateringu [dir] => article [article_text_photo] =>

<iframe allowfullscreen="" frameborder="0" height="355" src="//www.youtube.com/embed/n5hIKbNfs0E?rel=0" width="630"></iframe>Bartłomiej Nowak od 8 lat prowadzi firmę GrilloMania Catering. – Na początku wszystko robiłem sam, łącznie z załadowaniem grilla, który ważył 60 kg, przewożeniem rzeczy. Ale miałem chęci i intuicję i coś, co mnie parło do przodu. Na pierwszej imprezie, uwaga, dołożyłem 400 zł – uśmiecha się Bartłomiej Nowak.

Start nie musi być trudny

Start w biznesie cateringowym nie musi być kosztowny. – Możemy wynająć kuchnię. Tak też czynię w tym momencie, bo mamy remont naszej kuchni produkcyjnej (…) Są takie kuchnie w większych, mniejszych miastach. Można też wynająć w restauracji u znajomego czy nawet food trucka. I taka umowa podnajmu już uprawnia do tego, że możemy tam przygotować jedzenie – tłumaczy Bartłomiej Nowak.

Z rozmowy Anny Smolińskiej z Bartłomiejem Nowakiem dowiesz się także:

Jeśli chcecie poznać inne ciekawe pomysły na biznes, zapraszamy na nasz kanał na YouTubie Franchising-PL. Warto go subskrybować, aby nie przegapić żadnego odcinka.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 166 [author_pid] => 1078 [author_name] => Agnieszka Turska [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => [author_email] => [author_profile] =>

Absolwentka Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Filologia Polska ze specjalizacją filologia dla mediów. W redakcji miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i portalu Franchising.pl od marca 2006 r. Zajmuje się social mediami i projektowaniem graficznym. Prywatnie miłośniczka kotów, żeglowania, mazurskich ognisk, dobrej książki i muzyki.

[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/agakapl [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/agakapl/ [author_photo] => Array ( [pid] => 205434 [itemserver_id] => 51038 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => d27/e75/agnieszka-turska.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => agnieszka-turska ) [1] => Array ( [author_id] => 247 [author_pid] => 1076 [author_name] => Monika Wojniak-Żyłowska [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => mwojniak@profitsystem.pl [author_profile] =>

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Z dziennikarstwem związana jest od 2000 roku. Przez wiele lat pracowała w gazetach codziennych, zajmując się m.in. problematyką prawną i samorzadową. Jej publikacje można też znaleźć m.in. w Angorze i prasie turystycznej. Teraz na portalu Franchising.pl i w miesięczniku "Franchising" przybliża czytelnikom rynek franczyzy oraz próbuje inspirować młodych przedsiębiorców, szukających pomysłu na własną firmę.

Prywatnie mama Emilki i żona Piotra. Jej pasje to podróże, dobre kryminały i literatura faktu.

[display_author] => 1 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/mowojnia1 [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/monika-wojniak-%C5%BCy%C5%82owska-667670136/ [author_photo] => Array ( [pid] => 116103 [itemserver_id] => 38128 [img_width] => 600 [img_height] => 800 [path] => 623/449/mz.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => monika-wojniak-zylowska ) ) [link] => /artykul/13401/zarabiamy-cateringu/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 217902 [country_item] => pl [description] => [path] => 5ff/454/87-grillomania_s.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 440 [img_height] => 440 [itemserver_id] => 54337 ) ) ) [og_image] => 5ff/454/87-grillomania_s.jpg [article_date_formated] => 17.12.2024 [article_day] => Wtorek [article_img] => [article_alt] => ) [images] => Array ( ) [imagesCount] => 0 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( ) )

Zarabiamy na cateringu

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Bartłomiej Nowak od 8 lat prowadzi firmę GrilloMania Catering. – Na początku wszystko robiłem sam, łącznie z załadowaniem grilla, który ważył 60 kg, przewożeniem rzeczy. Ale miałem chęci i intuicję i coś, co mnie parło do przodu. Na pierwszej imprezie, uwaga, dołożyłem 400 zł – uśmiecha się Bartłomiej Nowak.

Start nie musi być trudny

Start w biznesie cateringowym nie musi być kosztowny. – Możemy wynająć kuchnię. Tak też czynię w tym momencie, bo mamy remont naszej kuchni produkcyjnej (…) Są takie kuchnie w większych, mniejszych miastach. Można też wynająć w restauracji u znajomego czy nawet food trucka. I taka umowa podnajmu już uprawnia do tego, że możemy tam przygotować jedzenie – tłumaczy Bartłomiej Nowak.

Z rozmowy Anny Smolińskiej z Bartłomiejem Nowakiem dowiesz się także:

  • Czy trzeba umieć gotować, aby prowadzić firmę cateringową?
  • Jak wystartować z biznesem cateringowym?
  • Ile trzeba mieć pieniędzy na start?
  • Czy można gotować dla klientów w domowej kuchni?
  • Czy da się gotować nad basenem?
  • Na jakie imprezy Polacy najczęściej zamawiają catering?
  • Ile można zarobić stawiając pierwsze kroki w tym biznesie?

Jeśli chcecie poznać inne ciekawe pomysły na biznes, zapraszamy na nasz kanał na YouTubie Franchising-PL. Warto go subskrybować, aby nie przegapić żadnego odcinka.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
Monika Wojniak-Żyłowska
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €