Nowe kawiarnie Nescafe
W ciągu najbliższego kwartału Nestle zamierza rozbudować sieć swoich kawiarni Nescafe i pojawić się w głównych miastach Polski.
- powiedziała Nowościom Gastronomicznym Małgorzata Szlendak, specjalista ds. PR Nestle Polska.
Obecnie koncern posiada pięć kawiarni Cafe Nescafe, z czego cztery znajdują się w Warszawie (CH Targówek, CH King Cross przy ul.Jubilerskiej, Galeria Mokotów i przy ul. Nowy Świat), a jedna w Poznaniu. Działalność Cafe Nescafe oparta jest na zasadzie franczyzy.
- Cały czas poszukujemy partnerów, którzy chcieliby zainwestować w nowe kawiarnie - mówi miesięcznikowi Szlendak. - Nasz pomysł na kawiarnie pozwala na otwarcie lokalu zarówno poprzez zagospodarowanie części dużej powierzchni np. centrum handlowego oraz jego niezależnego punktu. W związku z tym można łatwo dostosować go do funkcjonowania w takich miejscach jak kinowe multipleksy, dworce, lotniska. Nie wykluczamy więc możliwości otwierania swoich Cafe Nescafe w takich miejscach.
W zależności od lokalizacji kawiarni oraz jej powierzchni koszt inwestycji może wahać się od 120 do 300 tys. zł.
Więcej: Nowości Gastronomiczne, nr 4, kwiecień 2003, str. 10Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...