Array ( [article] => Array ( [pid] => 97988 [country] => pl [article_id] => 13368 [article_date] => 2024-12-11 [articletype_id] => 1 [article_title] => Jak zwielokrotnić zyski z franczyzy? [article_intro] => Kiedy krajowy rynek robi się za mały, franczyza może być kluczem do międzynarodowego sukcesu. Dowiedz się, jak rozwinąć biznes poza granicami Polski. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 0 [img_photo_description] => [secret] => scrtkda3d8126f4af7e99fe746c8254bffa0e [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => jak-zwielokrotnic-zyski-franczyzy [article_title_striped] => Jak zwielokrotnić zyski z franczyzy? [dir] => article [article_text_photo] =>

<iframe allowfullscreen="" frameborder="0" height="355" src="//www.youtube.com/embed/r5r26u-muHw?rel=0" width="630"></iframe>

– Ekspansja zagraniczna to ogromna szansa, ale również wyzwanie, którego nie można lekceważyć – mówi Michał Skubiszewski, prawnik, doradca we franczyzie PROFIT system. – Właściciele firm, którzy zdecydują się na podbój zagranicznych rynków, muszą dobrze przygotować swój biznes, by przejść przez proces z sukcesem. Kluczowe jest, by mieć sprawdzony model działania, który można wdrożyć w różnych krajach.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Michał Skubiszewski podkreśla, że franczyza jest jednym z najbardziej efektywnych modeli rozwoju na rynkach międzynarodowych.

– Franczyza to gotowy model biznesowy, który działa w oparciu o sprawdzone procedury i standardy. Dzięki temu przedsiębiorcy mogą skupić się na skalowaniu swojego biznesu, a nie na tworzeniu nowych rozwiązań od podstaw. Oczywiście, kluczowe jest dostosowanie oferty do lokalnych warunków i potrzeb konsumentów – tłumaczy Michał Skubiszewski.

Wybierz mądrze

Z jego doświadczenia wynika, że jednymi z najważniejszych elementów rozwoju zagranicznego jest właściwy wybór kraju ekspansji oraz staranny wybór partnerów.

– W każdym kraju znajdą się osoby gotowe na podjęcie współpracy. Ważne jest jednak, by wybrać takich partnerów, którzy rozumieją lokalny rynek i potrafią zaadaptować nasz model biznesowy do jego specyfiki – mówi doradca. 

Z rozmowy Anny Smolińskiej z Michałem Skubiszewskim dowiecie się też:

Więcej porad dotyczących franczyzy oraz pomysłów na biznes znajdziecie na naszym kanale Franchising-PL na YouTube. Zachęcamy do subskrypcji!

[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 166 [author_pid] => 1078 [author_name] => Agnieszka Turska [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => [author_email] => [author_profile] =>

Absolwentka Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Filologia Polska ze specjalizacją filologia dla mediów. W redakcji miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i portalu Franchising.pl od marca 2006 r. Zajmuje się social mediami i projektowaniem graficznym. Prywatnie miłośniczka kotów, żeglowania, mazurskich ognisk, dobrej książki i muzyki.

[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/agakapl [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/agakapl/ [author_photo] => Array ( [pid] => 205434 [itemserver_id] => 51038 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => d27/e75/agnieszka-turska.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => agnieszka-turska ) [1] => Array ( [author_id] => 168 [author_pid] => 1050 [author_name] => Anna Smolińska [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => asmolinska@profitsystem.pl [author_profile] =>

Anna Smolińska jest dyrektorem działu mediów o franczyzie i członkiem zarządu PROFIT system. Zarządza pracą redakcji magazynu "Własny Biznes Franchising" oraz portali Franchising.pl i Franchising.eu. Pisze oraz redaguje artykuły przygotowane przez dziennikarzy, a także prowadzi wywiady z ekspertami i przedsiębiorcami na kanale YouTube Franchising-PL.

Ukończyła Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku filologia polska ze specjalizacją redaktorską oraz Zarządzanie Franczyzą w Szkole Głównej Handlowej. Zanim podjęła pracę w PROFIT system, współpracowała z Gazetą Wyborczą, Życiem Warszawy oraz tygodnikami regionalnymi.

[display_author] => 1 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/AnnaSmoliska4 [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/anna-smoli%C5%84ska-49a52059/ [author_photo] => Array ( [pid] => 216306 [itemserver_id] => 53838 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => 919/ce9/anna-smolinska.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => anna-smolinska ) [2] => Array ( [author_id] => 199 [author_pid] => 979 [author_name] => Michał Skubiszewski [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => [author_email] => [author_profile] => [display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 217492 [itemserver_id] => 54177 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => e72/89e/skubiszewski.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => michal-skubiszewski ) ) [link] => /artykul/13368/jak-zwielokrotnic-zyski-franczyzy/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 217381 [country_item] => pl [description] => [path] => 896/171/85-michal_skubiszewski_s.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 440 [img_height] => 440 [itemserver_id] => 54149 ) ) ) [og_image] => 896/171/85-michal_skubiszewski_s.jpg [article_date_formated] => 11.12.2024 [article_day] => Środa [article_img] => [article_alt] => ) [images] => Array ( ) [imagesCount] => 0 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( ) )

Jak zwielokrotnić zyski z franczyzy?

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

– Ekspansja zagraniczna to ogromna szansa, ale również wyzwanie, którego nie można lekceważyć – mówi Michał Skubiszewski, prawnik, doradca we franczyzie PROFIT system. – Właściciele firm, którzy zdecydują się na podbój zagranicznych rynków, muszą dobrze przygotować swój biznes, by przejść przez proces z sukcesem. Kluczowe jest, by mieć sprawdzony model działania, który można wdrożyć w różnych krajach.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Michał Skubiszewski podkreśla, że franczyza jest jednym z najbardziej efektywnych modeli rozwoju na rynkach międzynarodowych.

– Franczyza to gotowy model biznesowy, który działa w oparciu o sprawdzone procedury i standardy. Dzięki temu przedsiębiorcy mogą skupić się na skalowaniu swojego biznesu, a nie na tworzeniu nowych rozwiązań od podstaw. Oczywiście, kluczowe jest dostosowanie oferty do lokalnych warunków i potrzeb konsumentów – tłumaczy Michał Skubiszewski.

Wybierz mądrze

Z jego doświadczenia wynika, że jednymi z najważniejszych elementów rozwoju zagranicznego jest właściwy wybór kraju ekspansji oraz staranny wybór partnerów.

– W każdym kraju znajdą się osoby gotowe na podjęcie współpracy. Ważne jest jednak, by wybrać takich partnerów, którzy rozumieją lokalny rynek i potrafią zaadaptować nasz model biznesowy do jego specyfiki – mówi doradca. 

Z rozmowy Anny Smolińskiej z Michałem Skubiszewskim dowiecie się też:

  • Jakie kluczowe aspekty trzeba wziąć pod uwagę przy ekspansji zagranicznej?
  • Dlaczego franczyza jest idealnym modelem rozwoju biznesu na rynkach międzynarodowych?
  • Jakie błędy popełniają przedsiębiorcy przy wchodzeniu na nowe rynki?
  • Jakie kroki warto podjąć, aby skutecznie wdrożyć franczyzę za granicą?
  • Jakie rynki są najbardziej otwarte na franczyzę i dlaczego?
  • Co wyróżnia dobrego franczyzodawcę, który chce wejść na rynki zagraniczne?

Więcej porad dotyczących franczyzy oraz pomysłów na biznes znajdziecie na naszym kanale Franchising-PL na YouTube. Zachęcamy do subskrypcji!

Anna Smolińska
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €