Opłacalny trening EMS

– Próg rentowności w studiu EMS jest znacznie łatwiejszy do osiągnięcia w porównaniu z tradycyjnymi siłowniami i klubami fitness – mówi Kacper Orłowski, dyrektor ds. franczyzy in.Time.
Czy trening EMS spodobał się Polakom?
Trening EMS zyskuje na popularności w Polsce, choć wciąż jest stosunkowo nową metodą w porównaniu do tradycyjnych form ćwiczeń. Ze względu na liczne korzyści jest atrakcyjny dla szerokiego grona odbiorców, a rosnąca świadomość zdrowego stylu życia przyczynia się do wzrostu zainteresowania nowoczesnymi metodami treningu. Oszczędność czasu, wysoka efektywność i możliwość zaangażowania 90 proc. mięśni w trakcie jednej sesji treningowej sprawiają, że EMS idealnie wpisuje się w trendy i wymagania dzisiejszego życia. Wzrastająca liczba studiów EMS tylko potwierdza rosnącą świadomość i zainteresowanie tą formą treningu wśród Polaków
Jak rozwija się wasza sieć?
Aktualnie do sieci in.Time należy 6 studiów własnych i 10 franczyzowych, a już niedługo otwarte zostanie kolejne studio franczyzowe w Bochni. W związku ze stale rosnącym zainteresowaniem treningiem EMS planujemy dalszą ekspansję. W ofercie franczyzowej posiadamy rozwiązania dedykowane zarówno dla większych miast, jak i mniejszych miejscowości, w których widzimy szczególny potencjał rozwoju tego typu usług.
Kto może zostać franczyzobiorcą In Time?
Franczyzobiorcą In Time może zostać każda osoba, która ma motywację do prowadzenia własnego biznesu w branży fitness, nawet jeśli nie posiada wcześniejszego doświadczenia w tej dziedzinie. Wśród naszych franczyzobiorców są zarówno osoby dla których studio EMS jest pierwszym własnym biznesem, jak i inwestorzy, którzy decydują się na otwarcie studia ze względu na wysoką rentowność i potencjał wzrostu. Od potencjalnych franczyzobiorców oczekujemy przede wszystkim chęci rozwoju, gotowości do wdrażania innowacyjnych rozwiązań oraz aktywnego prowadzenia biznesu wraz z dbałością o utrzymanie wysokich standardów.
Czy otwarcie studia to duży wydatek?
Szacowany koszt otwarcia placówki franczyzowej in.Time zależy od wielkości studia. A lokale na studio in.Time powinny mieć powierzchnię od 45 do 85 mkw., w zależności od liczby stanowisk. Dla studia jednostanowiskowego inwestycja zaczyna się od 90 tys. zł, natomiast dla studia dwustanowiskowego od 200 tys. zł. Koszty te uwzględniają remont i wyposażenie oraz zakup sprzętu do treningu EMS w formie leasingu. Franczyzobiorca może łączyć rolę trenera i osoby zarządzającej studiem, ale może także zdecydować się na zatrudnienie personelu i skupić się bardziej na rozwoju biznesu.
Jak szybko biznes staje się rentowny?
Nasi franczyzobiorcy zauważają, że biznes związany z treningiem EMS staje się rentowny stosunkowo szybko, często już po kilku miesiącach od otwarcia studia. Okres zwrotu z inwestycji zazwyczaj wynosi od 18 do 24 miesięcy, w zależności od lokalizacji i efektywności działania studia. Liczba klientów potrzebnych do osiągnięcia satysfakcjonującego poziomu zysków zależy od specyfiki danego studia, ale zazwyczaj wynosi odpowiednio 60 klientów dla studia jednostanowiskowego oraz 120 klientów w przypadku studia z dwoma maszynami treningowymi. Co istotne, próg rentowności w studiu EMS jest znacznie łatwiejszy do osiągnięcia w porównaniu z tradycyjnymi siłowniami i klubami fitness, ponieważ wymagana liczba klientów jest stosunkowo niska. Dzięki temu, już niewielka baza klientów może zapewnić stabilny dochód i szybszy zwrot inwestycji.
Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska
WIZYTÓWKA IN.TIME
Sieć studiów treningu EMS.
- 6 placówek własnych, 10 franczyzowych
- opłata wstępna 14 tys. zł
- opłata franczyzowa 6,4 proc. przychodu, opłata marketingowa, która 1,5 proc. przychodu
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej