Germanos na Targach On-line
Na pytania internautów odpowiadał Michał Wawrzynowicz z Germanos Polska.
Spinka: Skąd się wzięła nazwa Germanos, przypomina nazwę niemiecką?
Michał Wawrzynowicz: Nazwa sieci pochodzi do nazwiska właściciela i założyciela pierwszego punktu sprzedaży. Historia firmy sięga początku lat 80-tych. Jednak jej największy wzrost nastąpił w połowie lat 90-ch, wraz z rozpoczęciem sprzedaży usług i produktów telefonii komórkowej.
Wisniewski: Czy jest możliwość otwarcia Salonu Germanos w mieście poniżej 40 tys. mieszkańców?
Michał Wawrzynowicz: Wszystkie przypadki miejscowości poniżej 40 tysięcy mieszkańców są przez nas rozpatrywane indywidualnie i po wspólnej z franchisobiorcą analizie przedsięwzięcia podejmujemy decyzję o powstaniu salonu w takim miejscu. W naszej sieci mamy kilka punktów sprzedaży znajdujących się w tego typu miejscowościach.
Redakcja: Nasze spotkanie dobiega końca, prosimy o zadawanie ostatnich pytań.
ewa_w: Czy potencjalny biorca musi być doświadczonym handlowcem?
Michał Wawrzynowicz: Od potencjalnego biorcy oczekujemy pełnego zaangażowania w prowadzenie działnosci oraz silnej własnej motywacji. Ze względu na oferowane przez nas cykle szkoleń nie wymagamy doświadczenia w prowadzeniu działalności związanej ze sprzedażą usług i produktów telefonii komórkowej.
RS: Czy robi Pan zakupy w Salonie Germanos?
Michał Wawrzynowicz: W zeszłym miesiącu kupiłem telefon bezprzewodowy w prezencie. Dość często kupuję drobne gadżety, takie jak baterie czy kupony uzupełniające.
Ewa: Jak intergracja z Unią Europejską wpłynie na rozwój sieci Germanos?
Michał Wawrzynowicz: Człokowstwo w Unii Europejskiej przyniesie zwiększenie konkurencyjności wśród istniejących sieci sprzedaży. Sieć Germanos już dzisiaj posiadająca odmienny i spójny wygląd jak również bogatą ofertę produktów i usług jest przygotowana na konkurowanie z innmi sieciami o zasięgu europejskim.
Wisniewski: Czy we wszystkich Salonach Germanos oferują Państwo produkty nowych technologii?
Michał Wawrzynowicz: Produkty nowych technologii takie jak konsole do gier, drobne gadżety elektroniczne, telefony komórkowe oraz stacjonarne dostępne są we wszystkich punktach sprzedaży. W części salonów, tam gdzie pozwala na to powierzchnia oferujemy również cyfrowe aparaty i kamery, palmtopy i laptopy.
Michał Wawrzynowicz: Serdecznie dziękujemy za spotkanie i zapraszamy do współpracy. Osoby zainteresowane szczegółami naszej oferty proszę o kontakt bezpośrednio ze mną lub z naszymi regionalnymi kierownikami (telefony oraz adresy email dostępne są w katalogu firm lub na naszej stronie internetowej www.germanos.pl).
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...