Sensi Hemp rusza z miejsca

W ostatnich latach rozwój sieci franczyzowej Sensi Hemp zwolnił. Ale firma nie stała w miejscu.
Ostatnie lata nie były najłatwiejsze dla Sensi Hemp, sieci specjalistycznych sklepów konopnych. Firma oferuje produkty, które zawierają CBD, czyli jeden z kannaboidów, który nie jest substancją psychoaktywną, mającą wiele właściwości leczniczych.
Światełko w tunelu
– Przez COVID-19 i wojnę biznes zwolnił i otwieraliśmy niewiele sklepów. Ten rok też może nie być najlepszy, ale już widzimy, że koniunktura się poprawia – mówi Daniel Pięciak, franczyzodawca Sensi Hemp.
Przy tym nie traci on czasu. Mocno wierzy w skuteczność swoich produktów.
– Znamy naszych klientów, wracają do nas i pozwolili nam się utrzymać w trudnych czasach – mówi Daniel Pięciak.
Ostatnie trzy lata Sensi Hemp poświęciło więc na rozszerzenie asortymentu i produkcji własnej. Dzięki temu partnerzy mogą liczyć na dodatkowe źródła przychodu. Zarabiają też na sprzedaży hurtowej i internetowej.
Wyróżnikiem firmy na rynku już od początku jej działania jest duży nacisk właśnie na produkty własne. Firma robi je sama, rzemieślniczo. To m.in. herbatki, miody, susze, e-liquidy, czekolady. Większość sprzedaży opiera się właśnie o takie produkty. To gwarantuje potencjalnemu franczyzobiorcy ujednoliconą politykę cenową, brak konkurencji oraz możliwość oferowania produktów w najniższych rynkowych cenach.
– Dlatego jest szansa na przyzwoite marże – mówi Daniel Pięciak.
Ważne zaangażowanie
Osoby, które chcą prowadzić sklep pod szyldem Sensi Hemp, nie muszą regulować opłaty wstępnej. Koszt otwarcia sklepu to ok. 40 tys. zł, które są potrzebne na zatowarowanie i kilkadziesiąt tysięcy złotych na przygotowanie lokalu. Całkowity koszt inwestycji wynosi do 100 tys. zł. Najlepsze sklepy osiągają zwrot z inwestycji już po kilku miesiącach. Średni czas to poniżej jednego roku. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 5 proc. od obrotu netto. Franczyzobiorcy mogą liczyć na zarobki powyżej 10 tys. zł po odliczeniu kosztów bieżących.
Sklepy Sensi Hemp są otwierane w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców i takich, w których nikt nie ma jeszcze wyłączności terytorialnej. Franczyzobiorcy przede wszystkim powinni znaleźć odpowiednią lokalizację na sklep. Poza tym bardzo ważne jest zaangażowanie na początkowym etapie rozwoju biznesu.
Obecnie w sieci działa dwanaście sklepów. Firma liczy na otwarcie przynajmniej jednego w tym roku. Prowadzi rozmowy z kilkoma zainteresowanymi.
WIZYTÓWKA MARKI SENSI HEMP
Sklepy z produktami konopnymi.
- 12 placówek
- miesięczna opłata franczyzowa 5 proc. od obrotu netto
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej